    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: numer rejestracyjny ?
    Date: Fri, 30 Dec 2011 23:13:35 +0100
    Sender: Myjk <>

    Fri, 30 Dec 2011 14:31:14 +0100, szufla

    > Moglem sie tego spodziewac.

    No f.....'n way?

    > Jednym slowem uznales, ze :
    > 1. Jednak sa mozliwe takie skrzyzowania.

    Wskaż gdzie twierdziłem, że nie są możliwe.

    > 2. Twierdzisz, ze poprowadzono tak sciezke bo wieksze zagrozenie dla
    > pieszych stwarzaja rowerzysci niz samochody dla rowerzystow.

    Jeszcze parę lat i może nauczysz się czytać ze zrozumieniem. Póki co tylko
    udajesz, że cokolwiek kumasz. Twierdzę, że odwrócenie toru ruchu pieszych z
    rowerami prowadziłoby niezły bajzel na tym skrzyżowaniu. Bajzel, który
    sprowadziłby na pieszych jak i na rowerzystów większe zagrożenie niż
    obecnie powodują samochody w stosunku do rowerzystów. Stąd takie, a nie
    inne rozwiazanie na TYM KONKRETNYM SKRZYŻOWANIU, które jednocześnie ma się
    NIJAK do omawianego wsześniej skrzyżowania.

    > 3. Sciezki rowerowe nie moga sie przecinac
    > z pasami dla pieszych (a to dobre)

    Mogą, w sensownych miejscach -- np. poza obrębem skrzyżowania.
    Ale jak widzę, zagadnienia te są ci nadal obce.

    > To ja tylko dodam, co do ciebie nie trafia, [chlast]
    > Sieniedalo skad ja to znam.

    Dało się, wprowadzając utrudnienia dla kierowców kosztem...
    niczego. Potem nagle korki w mieście niewiadomoskąd.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*