  • 91. Data: 2009-07-05 20:39:36
    Temat: Re: o synchronizacji gaźników
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Kuczu <q...@g...com> napisał(a):

    > Cholernie logiczne ? Wyraznie nie wiesz po co jest olej w silniku. O
    > panewkach i filmie olejowym slyszales ?

    za dużo oglądasz reklam olejów shella chyba albo magnateca tam wałkują non
    stop o filmie olejowym widać tobie też reklamy się udzielają :) pewnie
    następnym razem opowiesz mi o przywierających molekułach do powierzchni
    trących i tego typu pierdoły reklamowe
    myślisz że jak przywalisz: "film olejowy" to wymięknę może laski które
    rwiesz na takie teksty zdejmą majty przez głowę ale mnie teksty z reklam nie
    biorą

  • 92. Data: 2009-07-05 20:45:56
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    Demos <n...@c...pl> napisał(a):

    > Czesc
    >
    > "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl> wrote in
    >

    > A nie przyszlo Ci na mysl, ze moze nie czym a kto reguluje i to ma wplyw
    > na jakosc regulacji??
    >
    > PZDR Demos
    > bez motura

    zgadza się że ważne jest aby osoba dokonująca regulacji znała zasadę
    działania urządzenia którym dokonuje regulacji znała zakres błędu jaki może
    powstać podczas odczytu z urządzenia wahania poszczególnych wskaźników itd.
    choć sam możesz się przekonać czytając całą polemikę tego postu że polscy
    spece od regulacji znają urządzenia którymi się posługują przez
    wyszczególnienie z czego dane urządzenie jest zrobione a nie w jaki sposób
    działa bo gdyby znali zasadę działania sami by takie urzadzenie zrobili :)))

  • 93. Data: 2009-07-05 21:15:37
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    olob kowalski wrote:

    > działa bo gdyby znali zasadę działania sami by takie urzadzenie zrobili :)))

    Witam
    Hm, bardzo oryginalne podejscie. Ja znam zasade dzialania roweru ale by
    mi do glowy nie wpadlo, zeby samemu konstruowac rower.
    Zasade dzialania komputera tez znam. No i co z tego? Mam se go sam
    budowac? (a kiedys to robilem, ale wtedy jeszcze nie bylo nawet ZX81).

    Widze, ze Ty nalezysz do tych, co to wszystko wiedza i na wszystkim sie
    znaja. No bo tylko ty "myslisz", wszyscy inne to debile.
    Byl tutaj niedawno niejaki Grzybol, bardzo mi go przypomiasz

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 94. Data: 2009-07-05 21:33:32
    Od: n...@s...com

    On Sun, 5 Jul 2009 20:39:36 +0000 (UTC), "olob kowalski"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >myślisz że jak przywalisz: "film olejowy" to wymięknę może laski które
    >rwiesz na takie teksty zdejmą majty przez głowę ale mnie teksty z reklam nie
    >biorą

    Czyli przed ta reklama film olejowy nie istnial ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 95. Data: 2009-07-05 21:47:03
    Temat: Re: o synchronizacji ga?ników
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > Czyli przed ta reklama film olejowy nie istnial ?

    Widocznie nie. Nawiasem mowiac Bolo powinien dostac za ten tekst jakas
    nagrode miesiaca czy cus :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 96. Data: 2009-07-05 22:03:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    olob kowalski pisze:

    > za dużo oglądasz reklam

    Widocznie. A teraz poszukaj sobie w enternecie hasel "lozyska slizgowe",
    "panewki", "lozyskowanie walow korbowych" itp. A potem napisz do autorow
    tekstow to, co napisales mi :)

    Kurka i Kaminskiego nie zjebiesz bo juz nie zyja a i reklam Castrola nie
    pewnie nie widzieli:

    http://www.youtube.com/watch?v=PHZVmyjm9v0

  • 97. Data: 2009-07-05 22:22:54
    Od: Arni <a...@N...spam>

    olob kowalski pisze:

> [...]
    > działa bo gdyby znali zasadę działania sami by takie urzadzenie zrobili :)))

    gdybys skonczył chociaz podstawówke to bys wiedział, że istnieją znaki
    interpunkcyjne i byś ich używał. Tego bełkotu nie da sie czytac

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 98. Data: 2009-07-06 04:57:50
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > tak z ciekawości wiesz co to ciekawość? ale dla ciebie myślenie jest bolesne
    > chyba panewka w mózgu ci się zagrzała

    A jednak :-(

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 99. Data: 2009-07-06 05:53:53
    Od: n...@s...com

    On Sun, 05 Jul 2009 23:47:03 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Widocznie nie.

    W takim razie odszczekuje wszystkie zle rzeczy ktore pisalem o tepych
    marketoidach, mylilem sie. Dzial marketingu jest najpotrzebniejszy ze
    wszystkich.

    > Nawiasem mowiac Bolo powinien dostac za ten tekst jakas
    >nagrode miesiaca czy cus :)

    Chyba powinien dostac zasade dzialania, nagrode powinien sobie sam
    wystrugac.

    pozdr
    newrom

  • 100. Data: 2009-07-06 05:56:43
    Od: n...@s...com

    On Mon, 06 Jul 2009 00:03:07 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Kurka i Kaminskiego nie zjebiesz bo juz nie zyja a i reklam Castrola nie
    >pewnie nie widzieli:

    Ale pracowali w komunistycznej tubie propagandowej PZPR. No!

    pozdr
    newrom ;)