  • 11. Data: 2013-11-26 20:52:25
    Temat: Re: obowiazkowe zimowki
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > I dlatego trzeba wprowadzić taki obowiązek, żeby nie mieli wyboru.
    > Na osi napędowej zimówki, albo nie wyjeżdżasz z bazy.

    Jezuuuu, znowu to samo.

  • 12. Data: 2013-11-26 20:56:10
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 20:22:15 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości grup

    > Nie, no pewnie, lepiej dojechać do pracy na 12:00, bo ktoś postanowił Twoim
    >
    > kosztem zaoszczędzić 40 zł na wymianie opon......
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Jak taki bogol jesteś to zbuduj własne drogi. Chuj ci do tego na czym ktoś oszczędza.

  • 13. Data: 2013-11-26 21:01:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" napisał w wiadomości
    >"Na odcinku pomiędzy gdyńskimi Karwinami a Witominem ciężarówki
    >zablokowały przejazd."
    >Chciałem zauważyć, że zdecydowana większość blokujących to właśnie
    >ciężarówki i autobusy. W moich kanałach (Wałbrzych ;-P ) wjazd z
    >jakiejkolwiek strony do "miasta" związany jest ze wspinaczką i to
    >właśnie wielkogabarytowe pojazdy są sprawcami blokowania drogi z
    >tytułu śliskości. Ze nie wspomnę o legendarnym podjeździe pod
    >Kaczorowem (kierunek Jelenia Góra).

    Hm, nie przypominam sobie abym kiedy w tej okolicy stal przez
    ciezarowke.
    Ale ja to niedzielny kierowca jestem, mozliwe ze sie rozmijamy.
    A moze jednak sa dobre opony dla ciezarowek, lub dobrzy kierowcy ?

    A jak juz pogoda wygrywa z osobowkami ... to przyjezdza ciezarowka z
    plugiem snieznym na pomoc :-)

    Fakt - to takie mniejsze ciezarowki, nie "tir z naczepa", w ktorym
    napedzana tylko jedna os z pieciu.

    J.

  • 14. Data: 2013-11-26 21:03:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    >I dlatego trzeba wprowadzić taki obowiązek, żeby nie mieli wyboru.
    >Na osi napędowej zimówki, albo nie wyjeżdżasz z bazy.

    ale w takim tirze rozklad naciskow bardzo niekorzystny i mozliwe ze
    zimowki nie pomoga.

    Lancuchy raczej, jakies szybkomontowalne ... albo jak drogowcy nie
    zdazyli posypac, to policja przywozi dyrektora z lopata :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-11-26 21:17:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maurycy,

    Tuesday, November 26, 2013, 8:38:21 PM, you wrote:

> [...]
    4958,Paraliz_w_Trojmiescie__policja_zamknela_obwodni
    ce.html

    Podjazd jest w samym Kaczorowie...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-11-26 21:46:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 26 Nov 2013 19:38:50 +0100, J.F napisał(a):

    > Mimo ze daleki jestem od obowiazku ... to wlasnie mamy zimowy korek

    4958,Paraliz_w_Trojmiescie__policja_zamknela_obwodni
    ce.html

    > "Paraliż w Trójmieście, policja zamknęła obwodnicę"

    No tylko te ciężarówki zapewne miały opony całoroczne, czyli jak
    najbardziej dopuszczalne po wprowadzeniu nakazu (który dotyczył będzie
    pewnie i tak tylko samochodów do 3.5t).

    Ogólnie na obwodnicy, ciężarówki które ją blokują jak tylko ktoś nie
    posypie, to standard, bo nachylenia drogi wbrew pozorom są tam dość duże.

    Blokujących osobówek jakoś nie kojarzę - wleką się, bo się boją, ale żeby
    stawać pod górę to albo autobus, albo ciężarówka.

  • 17. Data: 2013-11-26 22:37:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-26, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Nie, no pewnie, lepiej dojechać do pracy na 12:00, bo ktoś postanowił Twoim
    > kosztem zaoszczędzić 40 zł na wymianie opon......

    No to wyjedz do kieratu wczesniej to moze nie spoznisz sie tyle i tyle batow
    od pana nie dostaniesz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2013-11-26 22:39:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-26, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > I dlatego trzeba wprowadzić taki obowiązek, żeby nie mieli wyboru.
    > Na osi napędowej zimówki, albo nie wyjeżdżasz z bazy.

    Tak jak juz ktos tu pisal (OIDP to WildS) a jak taka ciezarowka jedzie
    gdzies gdzie jest cieplo, to ma po drodze zmieniac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-11-26 23:19:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-26 22:37, Użytkownik AZ napisał:

    > No to wyjedz do kieratu wczesniej to moze nie spoznisz sie tyle i tyle batow
    > od pana nie dostaniesz.

    Zmień pracę na taka gdzie nie biją i nie opisuj własnych doświadczeń.
    A przy okazji zastanów się nad konsekwencjami spóźnienia się do
    pracy maszynisty czy kierowcy autobusu.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2013-11-26 23:25:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ale w takim tirze rozklad naciskow bardzo niekorzystny i mozliwe ze
    > zimowki nie pomoga.

    Pomogą, przynajmniej wtedy, gdy inne auta również jadą.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.