  • Data: 2020-05-06 22:36:43
    Temat: Re: obudowa na dysk
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5eb315c9$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > "Adam" r8sev3$9rs$1$A...@n...chmurka.net

    >>> https://allegro.pl/oferta/kieszen-obudowa-na-dysk-hd
    d-2-5-sata-usb3-0-2tb-7496733357

    Device SCSI\Disk&Ven_JMicron&Prod_Tech

    > Żeby osiągnąć 40 pln i mieć bezpłatny transport.

    > Żebyś zobaczył ten czad!!! Przeźro_czysta obudowa
    > mruga niebiesko na krawędziach!!! Warto było!!!

    > Kombinuj Adamie -- stado dwuelementowe, szmelc oferujący UASP...

    Pokaźne stado... Jak 'duży dystans' SSR MKiszowary...
    (chyba 'duży' -- albo znaczeniowo podobnie)

    "Adam" r8sev3$9rs$1$A...@n...chmurka.net

    > Kupuj obudowy metalowe, lepiej odprowadzają
    > ciepło. Oraz jakiejś znanej firmy.

    > Kolejna rzecz: widziałeś całe pokaźne stado negatywnych komentarzy?

    Wytłumaczysz swe słowa? Usprawiesliwisz się?
    Wypowiesz się o tej kieszeni? -- wspiera UASP?

    https://www.jmicron.com <-- to u mnie jest?

    -=-

    Dysk w zamkniętej trumnie przeźroczystej gotuje się od paru kwadransów,
    64W10 skopiowana -- temperatura waha się pomiędzy 35°C i 39°C a dookoła
    jest ponad 26°C, lecz dysk z konieczności leży 40 cm od wydechu ziejącego
    gorącem...

    Przewód ma nieco ponad 40 cm -- wcześniej pisałem o ~25 cm, co teraz koryguję.

    -=-

    Seagate 2 TB w czarnej obudowie plastykowej kupiony
    w 2018 r. za nieco ponad 2 stówki pln też oferuje UASP?

    Crystaliczny:
    S362J9FGC43435
    UASP (Serial ATA)
    SATA/300 | SATA/600
    Model: ST2000LM003 HN-M201RAD

    HDDSCan:
    Firmware: 2BE10001
    Serial: S362J9FGC43435
    LBA: 3907029167 (2000 GB)

    Report By: HDDSCAN v4.1
    Report Date: 6 maj 2020 22:25:37

    Aż Evo (; się zagotował ;) od Twych bluźnierstw, Adamie...
    Crystaliczny zaśpiewał 50°C -- w SSD to dopiero letniość...

    -=-

    Akurat tej czarnuchy (obudowy Seagate 2 TB) nie rozbieram
    podczas używania. (pisałem, że rozbieram obudowy -- jak
    widać, nie każdą)

    Jeszcze mam jedną czarną Samsunga 500 GB -- też jej nie rozbieram.

    Ale ogólnie rozbieram także te, które wg producenta są wstydliwe.
    (o ile uznaję, że rozbiorę i ubiorę bezstratnie)

    -=-

    IMO ceny dysków w obudowach są bardzo atrakcyjne -- inna
    sprawa, że czasami ;) nie oferują SATAnizmu...

    --