eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyodciecie paliwa po zdjeciu nogi z gazu - Corsa B i nie tylko › Re: odciecie paliwa po zdjeciu nogi z gazu - Corsa B i nie tylko
  • Date: Tue, 27 Jul 2010 17:09:51 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: odciecie paliwa po zdjeciu nogi z gazu - Corsa B i nie tylko

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:

    > Przypuszczam, ze ze wzgledow technicznych (calkowicie mechaniczne
    > sterowanie pompa) w tym silniku nie wystepuje odciecie paliwa podczas
    > hamowania.

    Całkowicie mechaniczne to chyba ono nie jest, bo mam jakiś taki głupi
    alarm, który się sam włącza po zamknięciu drzwi - i jak zapomnę go
    włączyć-i-wyłączyć, to rozrusznik kręci, a silnik nie odpala.

    [ciach]

    > Nie prawda. Nawet Polonez na polskim gaźniku posiadal ZHS (zawór
    > hamowania silnikiem).

    Ooo, zawsze człowiek się czegoś nowego dowie :)

    > Na dzien dzisiejszy jest to wymog ekologiczny, wiec kazdy samochod
    > spelniajacy normy emisji spalin (EURO2? EURO1?) jest wyposazony w uklad
    > odciecia zasilania w trakcie hamowania silnikiem.

    Czyli musi być w instrukcji któreś EURO - teraz ustalmy czy może być 1
    czy musi być już 2 ;)