  • 1. Data: 2016-11-07 08:51:14
    Temat: oglądałem samochód miernikiem - pomoc
    Od: maly <m...@o...pl>

    chce kupic samochod, ogladałem go czujnikiem lakieru, z jednej strony ma
    ok 100-120 mikronow, po drugiej stronie sa od 170-240, w jednym miejscu
    jest 299, gosc otworzył dzwi tam gdzie było malowane i w srodku wartosci
    normalne tj 90-110. Mowili że to jest druga wartstwa lakieru bo był
    przyrysowany.
    slyszałem ze jak bedzie szpachla to bedzie wykazywac powyzej 350 mikronow
    Czy warto brac taki samochod?

  • 2. Data: 2016-11-07 09:34:04
    Temat: Re: oglądałem samochód miernikiem - pomoc
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 7 Nov 2016 08:51:14 +0100
    maly <m...@o...pl> wrote:

    > Czy warto brac taki samochod?

    Drzwi, to element który bez problemu można wymienić i nie mają za dużego wpływu na
    twoje bezpieczeńśtwo, czy prowadzenie auta. Sprawdzaj dach, elementy konstukcyjne i
    to w jakim stanie są elementy napędowe, jedne i odpowiadające za bezpieczeństwo, np.
    czy ma wszystkie poduszki. Jeśli rzeczy ważne sa ok, a cena Ci odpowiada, to sam oceń
    czy brać.
    Drzwi to detal.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2016-11-07 09:34:22
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "maly" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyrysowany.
    > slyszałem ze jak bedzie szpachla to bedzie wykazywac powyzej 350 mikronow

    posprawdzaj progi, słupki- jak same drzwi były robione to nic strasznego,
    drzwi w razie w można wymienić

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2016-11-07 09:36:46
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "maly" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > posprawdzaj progi, słupki- jak same drzwi były robione to nic strasznego,
> [...]

    przepraszam za spamera... się po aktualizacji domyślnie włącza...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2016-11-07 09:39:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-07 o 08:51, maly pisze:
> [...]
    > przyrysowany.
    > slyszałem ze jak bedzie szpachla to bedzie wykazywac powyzej 350 mikronow

    Heh to ja już się nie dziwię dlaczego niektórzy piszą żeby wypierdalać z
    miernikami lakieru...

    Powiedz mi co z tego że jakiś element będzie miał szpachlę? Czy to jakaś
    ujma na honorze jak na kilkuletnim kondonie będzie 500-700um?
    Jeśli samochód miał jakąś wgniotkę czy głębszą rysę i ktoś to zrobił
    dobrze, używając odrobiny szpachli żeby wyrównać zagłebienie w elemencie
    to w czym to przeszkadza?

    No chyba że kupujesz wóz nowy w salonie i ma różne grubości lakieru to
    można się czepiać ale używany?

    Bać to się trzeba jak samochód ma np szyberdach a w danym roczniku
    modelowym nigdy nie występował... Albo kupujesz diesla i nie wchodzi
    pistolet od ON do wlewu...

    Lewis

  • 6. Data: 2016-11-07 10:01:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** maly pisze tak:

> [...]
    > druga wartstwa lakieru bo był przyrysowany.
    > slyszałem ze jak bedzie szpachla to bedzie wykazywac powyzej 350

    Sprzęgło naprawisz, hamulce naprawisz a rdzy nie naprawisz.

    Popatrz sobie na passaty B5 czy 5.5 czy golfy mk4. Rdziewieją tam
    gdzie były malowane więc drzwi, maska i odkręcane błotniki to co innego
    niż tył i dach. Po za tym uderzone samochody przeciekają. Szukaj
    wilgoci.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2016-11-07 10:03:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2016 o 08:51, maly pisze:
    > chce kupic samochod,

    Ile lat ma ten samochód?

    Jak szukasz 8 latka bez choćby rysy parkingowej to sobie daruj. Połowa
    "bezwypadkowych" ma kilogramy szpachli na sobie, a ty tu drzwiami dupę
    zawracasz:P

    Shrek

  • 8. Data: 2016-11-07 12:12:53
    Od: maly <m...@o...pl>

    tzn cały bok był malowany od strony pasazera
    wartosci od 200-24- a w jednym miejscu 299
    samochod audi b7 z 2006 roku, nie widac zeby cos przeciekalo

  • 9. Data: 2016-11-07 13:47:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2016 o 12:12, maly pisze:
    > tzn cały bok był malowany od strony pasazera
    > wartosci od 200-24- a w jednym miejscu 299
    > samochod audi b7 z 2006 roku, nie widac zeby cos przeciekalo

    No to sam sobie odpowiedz na pytanie ile 10 latków nie miało obcierki?

    Jak cały bok to cholera wie - może jedna rysa po tramwaju, może
    parkingowka - nikt tu ci nie odpowie na podstawie opisu miernika lakieru
    na drzwiach. Choć jak wrzucisz fotkę, to niewykluczone, że paru speców
    wynajdzie co najmniej 100 przyczyn czemu nie kupować -od nieorginalnego
    kapturka na zaworku opony po rzeczywiste zużycie wskazujące na wyższy
    przebieg. Z tym że lewy przebieg i parkingówkę to ma prawie każdy, więc
    w sumie żadna informacja;)

    Jak masz kogoś kto się zna, to go ze sobą zabierz, jak nie masz i się
    nie znasz to w sumie bez sensu ten miernik - i tak dalej nic nie wiesz;)

    Shrek

  • 10. Data: 2016-11-07 14:19:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** maly pisze tak:

    > tzn cały bok był malowany od strony pasazera
    > wartosci od 200-24- a w jednym miejscu 299
    > samochod audi b7 z 2006 roku, nie widac zeby cos przeciekalo

    Przeorany bok źle wróży. Sprawdź dół progu czy orginalnie
    wygląda tak jak ten po drugiej stronie.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.