  • Data: 2018-05-14 17:22:27
    Temat: Re: olej w silniku - glut.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-14 o 12:53, Kris pisze:

    > Samochody kupowałem do tej pory używane, jak pisałem w wymiany olejów i pasków
    rozrządu się nie bawiłem. Awarie jak to w autach bywały ale szczerze mówiąc nie
    pamiętam żadnej związanej z silnikiem
    > W mondeo i Ka olej musiałem systematycznie dolewać bo go ubywało wiec wymiana co
    ileś tam km bez sensu by była
    > Multiple mam od 20136 roku i olej wymieniłem bodajze w 2016. Ale dlatego że w lesie
    w kamień przywaliłem i micha olejowa pękła i stary olej wyciekł
    > Za kilkadziesiąt złotych gość pospawał mi michę i wlałem nowy olej
    >
    > Ten fiatowski jtd praktycznie oleju nie bierze i tak się nim bujam do dzisiaj i
    jeszcze pewnie jakiś czas
    > Meganke miałem chgyba z 5 lat i tez oleju nie brał, dobry człowiek ją odkupił kilka
    lat temu i z tego co widzę jeździ do dzisiaj
    > Czy on bawi sie w wymiany oleju to nie wiem
    > A tak na marginesie to czy jakiś czas temu były prezes castrola(chyba) nie gadał
    publicznie że wymiana oleju szkodzi silnikowi?

    Rób jak chcesz, możesz nawet szczać do zbiornika, Twój samochód Twoja
    sprawa.
    Ja zwyczajnie wiem jak takie zajebane szroty później wyglądają.

    Lewis