  • 71. Data: 2012-05-23 19:06:18
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 23 May 2012 09:47:07 +0200, w
    <4fbc95f8$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości grup

    > Zastanawiałem się nad tym rok temu, ale do całorocznych (porządnych)
    > musiałbym dopłacić z 50%, więc uznałem że to nie ma ekonomicznego sensu.

    Zwłaszcza, że całoroczne wytrzymują z 50% mniej.

  • 72. Data: 2012-05-23 19:07:12
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    > Nie wiem, a na zimę nie potrzebuję "porządnych", cokolwiek to Twoim
    > zdaniem oznacza.
    > Felgi 13" które kiedyś kupowałem (jako nowe) kosztowały niewiele ponad 100
    > zł, więc do 1600 był jeszcze mały margines... ;-)

    13" to mam w skuterze

    > Ciężej się prostuje,

    to nie krzyw

    > bardziej mi szkoda wyrzucić (regeneracja tania nie jest, w zeszłym
    > miesiącu płaciłem za tą przyjemność),

    Nie rozumiem, nigdy jeszcze nie nie wykonywałem tych czynności,
    co prawda mam dopiero szóste auto więc wszystko przede mną.

    > sól robi z nich miazgę dużo szybciej.

    urban legend

    Szymon

  • 73. Data: 2012-05-23 19:08:07
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z tymi wentylami trzeba uważać bo zakładają najgorsze g... i za rok znowu
    > do wymiany

    Zmień wulkanizatora

    Szymon

  • 74. Data: 2012-05-23 19:08:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup

> [...]
    >Felgi 13" które kiedyś kupowałem (jako nowe) kosztowały niewiele
    >ponad 100 zł, więc do 1600 był jeszcze mały margines... ;-)

    Tylko wiesz - felgi za 25 zl raczej nie bedzie sie oplacilo robic,
    wiec albo trafisz na okazje (zdarzaja sie) , albo bedzie np tak

    http://www.sklepopon.com/felgi-stalowe

    A tu jak pominac cos typu "ostatnia 1 felga", to ceny tak od
    130/sztuke lub wiecej, nawet sporo wiecej.

    J.

  • 75. Data: 2012-05-23 19:08:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > I oprócz tego, że pod koniec eksploatacji będzie dwa razy starsza
    > ekonomicznie wyjdzie na jedno,

    O ile wcześniej nie poślizgniesz się gdzieś na "złotym środku" i nie
    przydzwonisz.

    >bo przecież musisz mieć (kupić) dwa komplety, czyli w 6 lat również
    >nabędziesz 8 sztuk.

    Ale w 7 już

    > 175-185/70-65/14.
    > A np. Firestone Winterhawk cośtamcośtam vs. Hankook Optimo 4S. Letnie są
    > tańsze.

    Kupowałem szwagrowi Dębice w tym rozmiarze za 120 zł, teraz są za 150.
    Ale np. Fulda jest za 144 zł.
    Ile kosztują te Hankooki?

  • 76. Data: 2012-05-23 19:10:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > 175-185/70-65/14.
    > A np. Firestone Winterhawk cośtamcośtam vs. Hankook Optimo 4S. Letnie są
    > tańsze.

    W sumie w tym rozmiarze faktycznie wybór większy, znalazłem z całorocznych
    Pirelli P400 za 162 zł.

  • 77. Data: 2012-05-23 19:14:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > 13" to mam w skuterze

    > to nie krzyw

    Mam rowerem jeździć? ;-)

    > Nie rozumiem, nigdy jeszcze nie nie wykonywałem tych czynności,
    > co prawda mam dopiero szóste auto więc wszystko przede mną.

    Dokładnie.
    Jak się kupuje 10 latka i sprzedaje 2 lata później to faktycznie bez
    różnicy.
    Ale jak chcesz mieć auto na dłużej, albo kupujesz klasyka, to już z felgami,
    zwłaszcza oryginalnymi tak lekko nie ma.

    > urban legend

    Nie, autopsja.
    Samochodów miałem koło 20, felg alu ze 4 komplety (3 nowe) i 2 regeneracje
    robiłem.
    Stalówek jeszcze nigdy.

  • 78. Data: 2012-05-23 19:15:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tylko wiesz - felgi za 25 zl raczej nie bedzie sie oplacilo robic,

    Ja pisałem o ponad 100 zl/szt.

    > wiec albo trafisz na okazje (zdarzaja sie) , albo bedzie np tak
    >
    > http://www.sklepopon.com/felgi-stalowe
    >
    > A tu jak pominac cos typu "ostatnia 1 felga", to ceny tak od 130/sztuke

    No o tym piszę.
    Alusów za tą cenę nie kupisz.

  • 79. Data: 2012-05-23 19:25:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    grup

    >Ja pisałem o ponad 100 zl/szt.

    Ok, ale wydac np 600zl zeby zaoszczedzic np 70zl na zmianie opon, to
    jakas poznanska oszczednosc :-)

    J.

  • 80. Data: 2012-05-23 19:32:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ok, ale wydac np 600zl zeby zaoszczedzic np 70zl na zmianie opon, to jakas
    > poznanska oszczednosc :-)

    Zazwyczaj nie wydaję.
    Po prostu auta kupuję na felgach stalowych, a potem dokupuję sobie alusy, za
    cenę niższą niż dopłata do takowych w nowym aucie, więc można powiedzieć że
    mam drugie felgi za friko.