    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: opony całoroczne i zima
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 18 Oct 2018 11:52:42 +0200

    Thu, 18 Oct 2018 11:28:34 +0200, J.F.

    > Ale spojrz na film ... grupowi posiadacze MCC zdaje sie niezbyt
    > pochlebnie wyrazali sie o ich zimowych wlasciwosciach.

    Ale co to są zimowe właściwości?

    Drugi film, mniej niezależny -> https://youtu.be/VNXAiOQ_Tec?t=431

    Skoro auto z napędem na przód rusza na luźnym śniegu, pod górkę, nie
    wylatuje z drogi po pierwszym skręcie kierownicy to (uwzględniając
    naturalnie że ma gorsze parametry niż klasyczna opona zimowa) na te parę
    minut (jak w moim przypadku) czy maksymalnie godzin w roku, zaspokoi
    zdecydowaną większość kierowców.

    Jedyną wątpliwość jaką mam, to czy nie będzie nadmiernie się zużywać.

    Niedawno pisałem też, że opona jest wyjątkowo cicha (jak na posiadany
    bieżnik). No więc nie wiem czy się już przyzwyczaiłem i mi się wymagania
    znowu zwiększyły, czy się zrobiła już głośniejsza. :P

    --
    Pozdor
    Myjk