  • 71. Data: 2015-05-14 21:59:59
    Temat: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2015 02:12:59 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Czyli masz 9zł za 1Gb, czyli 2x12x9 = 216zł rocznie sam internet?

    Dwa internety - laptop i smartfon. Można udostępniać z jednego do drugiego,
    ale po co? 9 zeta miesięcznie nawet w Polce nie jest sumą rujnującą
    drobnego przedsiębiorcę.

    > Bez rozmów i smsów? No to płacisz ZNACZNIE więcej niż ja w Orange.

    To czego szukasz, skoro masz tak tanio?

    > Przytaczałem obok dane ze swojego konta - jakieś 142 gigabyte limitu
    > a tankowane tylko 50+30zł.

    > Teraz dyskutujemy nie na temat - bo nie o tym ile kto potrzebuje netu
    > rozmawiamy tylko ile ten net kosztuje...

    A w każdym MacDoanaldsie w Polsce masz net za darmochę. Po co w ogóle
    płacić?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 72. Data: 2015-05-15 02:52:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Jeśli zależy ci tylko na necie, to weź redbullmobile, doładuj za 30zł i
    > włącz pakiet darmowego LTE na 30 dni. Te 30zł zostaje do wygadania
    > na rozmowy.

    A co po tym miesiącu przez resztę roku?
    Jak kartę SIM utrzymuję przy życiu?

    > (tl;dr: lepsze niż orange free).

    No domyślam się, i pewnie kompresji nie mają :-)

  • 73. Data: 2015-05-15 02:54:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Dwa internety - laptop i smartfon. Można udostępniać z jednego do
    > drugiego,
    > ale po co? 9 zeta miesięcznie nawet w Polce nie jest sumą rujnującą
    > drobnego przedsiębiorcę.

    Masz zaniżone oczekiwania skoro podnieca Cię to, że się nie rujnujesz :-)

    > To czego szukasz, skoro masz tak tanio?

    Nigdy nie jest tak tanio żeby nie mogło być taniej ;-)

    > A w każdym MacDoanaldsie w Polsce masz net za darmochę.
    > Po co w ogóle płacić?

    Nie wiem jak Ty, ale ja w McDonalds się nie stołuję...

  • 74. Data: 2015-05-15 02:56:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To ajfoniarz, i dlatego trochę upośledzony w funkcjach, na przykład nie
    > prześle sobie galerii zdjęć blututem, czy przez kartę pamięci, tylko
    > musi przez net. Takki ficzer.

    Galerii zdjęć nie przesyłam przez internet, nie zgłupiałem jeszcze.
    Nie mam też czasu na zabawę z BT. Takie rzeczy idą po kablu USB.

    > Kuj wie co jeszcze takiego amajzing musi robić przez sieć, co każdy
    > normalny zrobi offline.

    Ty na ten przykład oglądasz filmy na YouTube w trybie offline,
    czyli neta nie potrzebujesz wcale... Rozumiem - no cóż....

  • 75. Data: 2015-05-15 07:30:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 02:52, Pszemol pisze:

    > A co po tym miesiącu przez resztę roku?
    > Jak kartę SIM utrzymuję przy życiu?

    A po co?

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2015-05-15 07:31:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 02:56, Pszemol pisze:

    > Ty na ten przykład oglądasz filmy na YouTube w trybie offline,
    > czyli neta nie potrzebujesz wcale... Rozumiem - no cóż....

    Na telefonie nie oglądam.

    A nawet jeśli - to nie na ulicy, a w hotelu, albo u rodziny, jest wifi.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2015-05-15 09:28:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    yabba wrote:
    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Ja odsłuchuję. Znam kilka osób, co na pewno używają swoje skrzynki
    > głosowej.
    > Dla równowagi znam też kilka osób, które nie odsłuchują poczty, bo nie
    > są świadomi istnienia takiej usługi lub nie wiedzą jak tego dokonać.

    Kto trafił na komunikat "Nie można zostawić wiadomości. Skrzynka głosowa
    jest pełna."? Potem okazuje się, że posiadacz takiej skrzynki nigdy nie
    słucha/kasuje wiadomości poczty głosowej. Ale tu przynajmniej wiadomo,
    że wiadomość nie zostanie przekazana.

  • 78. Data: 2015-05-15 10:17:00
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2015 19:54:15 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nigdy nie jest tak tanio żeby nie mogło być taniej ;-)

    Musisz mieć czas za darmo, że możesz go tracić dla szukania oszczędności
    kilku złotych w skali roku.

    > Nie wiem jak Ty, ale ja w McDonalds się nie stołuję...

    Skoro Ciebie nie stać...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 79. Data: 2015-05-15 12:13:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > jest pełna."? Potem okazuje się, że posiadacz takiej skrzynki nigdy nie
    > słucha/kasuje wiadomości poczty głosowej. Ale tu przynajmniej wiadomo, że

    Ja trafiłem. Raz na numer stacjonarny firmowy w Sferii, innym razem numer
    komórkowy - jak się okazało, nie był włączany przez rok.
    Przy SMS też nie ma pewności przeczytania.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 80. Data: 2015-05-15 16:34:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    yabba wrote:
> [...]
    > numer komórkowy - jak się okazało, nie był włączany przez rok.
    > Przy SMS też nie ma pewności przeczytania.

    Należy dodać, że za połączenie się z takim komunikatem jest pobierana
    opłata zgodnie z cennikiem. Jakby ktoś nie wiedział, to komunikat "Numer
    czasowo niedostępny" jest bezpłatny, podobnie jak sygnał "zajęte" itp.