  • Data: 2015-07-01 22:51:53
    Temat: Re: oscyloskop
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Starałem się dopasować do tych 500MHz...
    > Widać jestem amatorem :)
    >
    > No ale jakoś nikt nie chciał podać przykładu wiec ja podałem co mi do
    > głowy przyszło.
    >
    > Jakoś tak tematy typu "Te małe bidne chińskie łapki" bardziej ludzi
    > interesują.

    Mam 500MHz/2.5Gs/s i muszę powiedzieć, że nijak mi się to pasmo nie
    przydaje. Kiedyś wydawało mi się, że takie pasmo pozwoli mi znaleźć
    wszystko co błądzi w okolicy i psuje mi stabilność układów. Życie
    pokazało, że bardzo się myliłem (~Heisenberg?). :)

    O wiele bardziej przydaje się długi rekord, dobre jego przeszukiwanie,
    podziały pamięci (jakiekolwiek by nie były), sprzętowe magistrale i...
    szybkość reakcji!

    Jestem od lat fanem Tek-a (mam 3) i stwierdzam, że Tek jakiego znałem i
    podziwiałem skończył się był już dawno. Obecne modele serii 2k, 3k i 4k
    (dalej nie sięgałem) są bardzo rozczarowujące.

    Co to za oscyloskop (odniosę się do serii 4k), który ma 50k akwizycji/s
    w porywach (oczywiste jest, że nie w każdej konfiguracji nastaw max jest
    możliwy) i zwalnia do poziomu zabawki po włączeniu kanałów cyfrowych?
    Mówicie o oscylku z analizatorem widma. Czy ktoś bawił się tym modelem?
    Ja się przez chwilę bawiłem i poza tym, że można fantastycznie powiązać
    widmo z przebiegiem i do tego zobaczyć zmiany w czasie, to praktycznie
    nie da się na nim pracować. zmieniam nastawę i ... czekam... czekam, O!
    odświeżył! Strasznie irytujące.

    Pawle, proszę porozmawiaj z Tespolem, mają handlowców i maszyny do
    testów/prezentacji. Może to co mnie irytuje Tobie nie będzie
    przeszkadzało. Może być też tak, że piszę bzdury przecież ;)
    Sprawdzić zawsze możesz, przy okazji zobaczysz co tak naprawdę
    potrzebujesz.

    Andrzeju, jeśli jeszcze tutaj zaglądasz, wybacz proszę, ale życzę
    Pawłowi jak najlepiej "w zakupie" i wiesz jak ewoluowałem w temacie.

    Irek.N.