  • Data: 2015-07-02 02:09:05
    Temat: Re: oscyloskop
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    Dzieki Irku za zainteresowanie tematem. Mowisz, ze 500MHz sie nie
    przydaje? A co z glitchami? Przy automatyce to chyba problem.
    Niby niektore oscyloskopy maja wykrywanie takich szpilek (niezaleznie od
    pasma), ale w praktyce to srednio dziala. Nie mowie tylko o moim zlomie,
    ale rowniez o Hamegu.
    Wydaje mi sie, ze pasmo jest potrzebne, bo inaczej to driver ubity, a
    sprawca nieznany, albo procek jak rzad - co innego obiecuje, co innego
    robi;-)

    > Pawle, proszę porozmawiaj z Tespolem, mają handlowców i maszyny do
    > testów/prezentacji.

    Tespol robi tajemnice z cen, ale nie sadze, zeby mieli taniej niz gdzie
    indziej. A z tego co sie zorientowalem, to do 100MHz oferta Teka jest
    atrakcyjna, ale powyzej, to juz nie sa konkurencyjni. Taki LeCroy z
    pasmem 500 i 4 kanalami (plus logiczne) da sie kupic za 7000k$.
    Choc przyznam, ze z pobieznego przestudiowania instrukcji, to teka
    wlaczam i pracuje, a LeCroya po miesiacu studiowania jestem w stanie
    uruchomic;-)

    > Andrzeju, jeśli jeszcze tutaj zaglądasz, wybacz proszę, ale życzę
    > Pawłowi jak najlepiej "w zakupie" i wiesz jak ewoluowałem w temacie.

    No wlasnie liczylem, ze Andrzej sie odezwie, ale dawniej go widzialem
    niz Marka Dz.
    Dochodze do wniosku, ze kupowanie all-in-one nie ma sensu. Do logicznych
    mam Zero-plusa z analiza protokolow, analizator widma az tak pilny nie
    jest, ale taniej jest kupic osobno (akurat Teka):
    http://www.techni-tool.com/767TE3061?whence=

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa