  • 11. Data: 2012-06-16 09:00:56
    Temat: Re: oszczednosci
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-16 01:51, marcin pisze:

    > dobra motylinski. poradziles juz, wiec spierdalaj.

    Sam spierdalaj złodzieju. Przepraszam, paserze.

  • 12. Data: 2012-06-16 12:20:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-06-16 09:00, anacron pisze:

    > Sam spierdalaj złodzieju. Przepraszam, paserze.

    Dzwoń do komendanta, że złapałeś na gorącym uczynku !

  • 13. Data: 2012-06-16 13:00:56
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > sprawdzilem na stronie dobaku.pl i wyszukalo mi najtanszy
    > Lekki olej opałowy LOO 5,29 PLN

    słabo sprawdzasz
    nawet na stacjach z LPG stoją bańki 20L z opałem, ciut poniżej 5zł
    (sprawdzane tydzień temu więc teraz powinno być taniej).

    > no wiec po ile zlodzieje sprzedaja paliwo z ciezarowek ?

    po tyle ile paserzy zapłacą ;-)

  • 14. Data: 2012-06-16 18:12:22
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-06-16 02:31, marcin pisze:
    > czyli cena praktycznie taka sama jak ON czy BIO. 20 groszy roznicy to
    > smiech na sali.
    Wiwat POpaprańcy LOL
    Jeszcze nie tak dawno było było 1,5zł jak nie 2zł różnicy na litrze.
    Wypadłem z tematu jak auto zmieniłem a nie dom :-D
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-06-16 20:28:38
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Dzwoń do komendanta, że złapałeś na gorącym uczynku !

    Żal mi Cię już powoli, wydaje Ci, że śmieszny jesteś, a ja w sumie ani
    nie mam ochoty dyskutować z Twoimi urojeniami, ani nie jestem Twoim
    psychiatrą.

  • 16. Data: 2012-06-16 22:20:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-06-16 20:28, anacron pisze:

    > Żal mi Cię już powoli, wydaje Ci, że śmieszny jesteś, a ja w sumie ani
    > nie mam ochoty dyskutować z Twoimi urojeniami, ani nie jestem Twoim
    > psychiatrą.

    Spójrz w lustro.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2012-06-16 22:55:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-15 22:33:57 +0000, marcin <l...@k...cwo> said:

    > po ile teraz mozna kupic

    Po tyle, po ile cenią złodzieje.
    Najprościej będzie, gdy ich zapytasz - metody kontaktu nie zmieniły
    się od zeszłego wieku...

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-06-16 22:59:20
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-16 22:55, Bydlę pisze:

    > Po tyle, po ile cenią złodzieje.
    > Najprościej będzie, gdy ich zapytasz - metody kontaktu nie zmieniły
    > się od zeszłego wieku...

    no to wlasnie ich pytam. chyba nie powiesz mi ze na pms nie ma zlodziejow?