  • Data: 2016-09-20 08:14:31
    Temat: Re: [ot] tv - wyciszanie reklam
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 19 września 2016 20:05:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup

    > Nie ma lekko - oni go potrafia nadawac i miedzy reklamami :-(

    Ano. Ale mysle ze dalo by sie to jakoś wykombinować. Zazwyczaj reklamy są
    przeplecione zajawkami programów. I zazwyczaj jingiel do zajawek jest troche inny niż
    reklamowy.

    Ale rzeczywiście mogli by to obejść puszczając jingiel na poczatku dwa razy. Wtedy
    nagrywarka pomysli ze reklamy sie skonczyly i nagra nastepujące po drugim jinglu
    reklamy a nie nagra dalszego programu :)

    > No chyba ze ... wstecznie rozpoznawac, jak od 3 minut nie bylo jingla,
    > to wlasciwy film leci.
    > Choc i to moze zawiesc, bo reklamy coraz dluzsze, a przerwy miedzy
    > nimi coraz krotsze :-)

    > Ja tam nie wiem, czy w ogole wolno nagrywac ... u nas chyba wolno, a w
    > USA ?

    I u nas i w usa wolno. Ale czasem nadawca utrudnia jak może.
    W stanach nie wolno urządzeń do omijania reklam sprzedawac.

    Ale tak jak niżej Desoft pisze. Jest timeshift.

    Ja robie tak ze jak cos fajnego leci to na pierwszej reklamie ide zrobic cos co czeka
    (naczynia zmyć, psa nakarmic itp.). Zazwyczaj zbiera sie tego 10 minut. I potem jak
    wracam przed tv to 10 minut reklam przewijam.

    Sprawdza sie ok o ile jest coś do zrobienia :)