    From: "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: padł staruszek- pytanie
    Date: Tue, 7 Jul 2009 04:51:07 +0200

    news:h2tnat.9i0.0@poczta.onet.pl...
    > "p47" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> wrote in message
    >
    > Starego komputera nie musisz uruchamiać aby odzyskać informacje...
    > Jak tylko uporasz się z problemami z nowym komputerem (o których
    > piszesz w sąsiednim wątku) i nowy komputer będzie chodził pewnie
    > i stabilnie to wyjmiesz ze starego komputera dysk twardy, założysz jako
    > "slave" do nowego komputera i przekopiujesz potrzebne dokumenty.
    > Jak nie będziesz wiedział jak to zrobić to zapytasz tutaj, chętnie
    > pomożemy.

    Dziekuję za okrężną próbe pomocy w innej sprawie, -akurat to wiem, że można
    dane w ten sposób odzyskać, wiem nawet jak to sie robi, albo nawet gdzie
    składowane są wiadomości w OE itp;-))
    Niemniej niesmiało przypominam, ze nie to jest przedmiotem mojego pytania,
    bo przyznasz, ze z wielu wzgledów (chocby unikniecia nakładu czasu,
    konieczności zakupu ramki do HDD albo otwarcia zaplombowanego, na który mam
    24 miesięcy gwarancji komputera po to tylko, żeby podłaczyć stary HDD
    itp.itd) prostsza i tańsza metoda to uruchomienie starego PC-ta i ewentualne
    przegranie potrzebnych danych przez siec wewn. a potem wykorzystanie starego
    np jako serwera, albo do backupu itp.
    Dlatego własnie pytam, co moze byc przyczyna, że PC przestał sygnalizowac
    gwizdem przy rozruchu brak pamieci. Jesli sa one sprawne i jest dobry styk
    to powinien startowac, jesli nie sa spełnione te warunki to powinien
    sygnalizowac ich brak. Nie powinny chyba doprowadzic do niczego złego
    kilkakrotne próby wystartowania PC-ta bez pamieci (albo z niesprawnymi), ale
    byc może czegos tu nie wiem.
    Stąd ten post.

    p47