  • Data: 2024-02-12 19:01:01
    Temat: Re: parkowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-02-2024 o 18:41, J.F pisze:

    > Teoretycznie nie pozwala,

    Pozwala.
    Wymagane było 1:1, gdzie wiadomo że jest więcej, zwłaszcza przy blokach
    które wynajmują studenci czy inni nie-single.

    Teraz w ogóle chcą zrezygnować z tego wymogu, żeby więcej mieszkań szło
    upchnąć....

    > No ale co tu SPP zmieni?

    Będzie drożej studenciakowi utrzymać złoma wartego 1000 zł.
    Do tego stopnia, że może wróci do MPK, tak jak to powinno wyglądać.
    Albo zostawi go u rodziców na wsi.