eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypassat - samodzielna wymiana rozrusznika › Re: passat - samodzielna wymiana rozrusznika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!aioe.o
    rg!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!peer03.ams1
    !peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganew
    s.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: passat - samodzielna wymiana rozrusznika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <r3a8hf$hb3$1@dont-email.me> <r6d9ec$gcp$1@dont-email.me>
    Date: Sun, 5 Apr 2020 21:08:05 +0200
    Message-ID: <ctlft6mi3qae.tb3qt8pbj13m$.dlg@40tude.net>
    Lines: 48
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1586113685 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 82.143.187.50:58242
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2887
    X-Received-Body-CRC: 312871429
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2675414
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 18:53:00 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Pszemol <P...@P...com> wrote:
    >> Czy ktoś z tu obecnych wymieniał rozrusznik albo wie gdzie jest w sieci
    >> instrukcja wymiany rozrusznika w Passacie B5 (2004) w wersji z benzyniakiem
    >> V6/2,8L?
    >>
    > Zrobiłem ,,wizję lokalną" - podniosłem auto na tyle aby wjechać pod niego na
    > plecach i przyjrzeć się sytuacji...,

    Jeszcze nie naprawiles ?

    > No więc ciężka sprawa: dwie śruby z łbem do nasadki 16mm trzymają
    > rozrusznik do kadłuba skrzyni biegów - tak głęboko że pewnie trzeba
    > kombinować mocno z przedłużkami i złączkami z przegubem.
    > Ciężko też umiem sobie wyobrazić jak stary wysupłać stamtąd i włożyć nowy.

    Na pewno sie da :-)

    > Będę więc szukać wideo a w między czasie chciałem zapytać, czy normalne
    > jest. Aby połączenie elektryczne narażone na wodę, mróz/śnieg i korozję
    > zrobione było otwartą na działanie atmosfery szybkozłączką?
    > To połączenie jest całe zaśniedziałe, zielono-niebieskie i teraz nie jestem
    > pewny czy mam rozrusznik uszkodzony w sensie wytarte szczotki komutatora
    > czy może ta szybkozłączka z cienkim drutem od przekaźnika do cewki bendixa
    > nie kontaktuje i daje efekt, że raz zapali a raz nic nawet nie kliknie.
    > Dziwię się, że tam nie ma połączenia skręcanego albo gniazdka na wodę
    > szczelnego tylko zwykła wsuwka??? Kto to zaprojektował?

    Wytrzymalo 15 lat ? Bardzo dobrze zaprojektowane :-)

    I co robisz, jak nie kliknie ?

    Musialbys prad zmierzyc. Tam plynie kilka A przez cewke podtrzymujaca,
    i kilkadziesiat A przez cewke startową.
    Jesli nie plynie nic - moze zlacze, moze stacyjka, moze immobilizer.
    A moze jakis przekaznik.

    Jesli plynie tych kilka A - moze zlacze ma za duzy opor, a moze
    szczotki zuzyte i cewka startowa nie startuje.
    powinno byc slychac delikatny klik, ale naprawde delikatny.

    J.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: