  • Data: 2012-12-11 22:55:46
    Temat: Re: pc na itx
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-11 22:09, JDX pisze:
    > On 2012-12-11 21:52, $heikh el $hah wrote:
    > [.....]
    > Póki co nie muszę bo zawsze marudziłem moim pracodawcom że chcę mieć
    > przyzwoity monitor. I prędzej czy później go dostawałem. :-D
    >
    > BTW. Gdzieś tak w 1997 roku za 17" CRT marki CTX zapłaciłem 2600zł.
    > Obecnie za tyle można sobie kupić dwie 24" panoramy LCD 1920x1200. :-D

    Obecnie za 1700 zł można kupić TV LCD Full HD 42" z odpowiednimi
    złączami. Ale do domowych zastosowań nie trzeba od razu 24", bo na
    laptopowym ekranie 17" się NIE DA.
    Natomiast w pracy, gdyby mi kazano pracować na mniejszym niż 24" i nie
    chcieli dać większego, to bym za swoje pieniądze kupił. A z klawiszami
    to już na pewno, bo testowałem mnóstwo i M$ 7000 nie ma konkurencji
    (http://kut.as/ms-7000-jpg). Jak patrzę na laptopową klawiaturę, to się
    dziwię, jak ja mogłem na tym kiedyś pisać (a tę klawiaturę mam już po
    raz drugi; tym razem w v. bezprzewodowej).

    --