  • 21. Data: 2012-12-11 19:53:37
    Temat: Re: pc na itx
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    Może tak ?
    http://www.abload.de/img/osp2cg168y9yw1v6_1p9s6bryh.
    jpg
    Żadne pudło nie bedzie się plątać przy biurku .
    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2012-12-11 20:04:06
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-12-11 18:20, wowa pisze:

    > To nie są wyścigi o każdego wata. Ten link raczej jako ciekawostka. Po
    > prostu chce mały komputerek do normalnej, dla mnie, pracy. I dlatego
    > pytam o czyjeś doświadczenia z podobnym sprzętem. Skąd wiesz, że ta
    > konfiguracja wyżej się zamuli? Ja tego nie widzę. I dlatego te pytania.
    Z doświadczenia u klientów, którzy wzieli "najtańszy dostępny procesor"
    do komputera biurowego, w którym jednak bywa dużo równoległych procesów
    odpalonych, niby nieobciążających, a jednak taka przeglądarka z flashem
    (bo sobie ktoś muzykę z youtube puszcza w tle), oczywiście fejsbók
    otwarty, jakiś antywirus, jakieś p2p w tle, jakiś krowiasty pakiet
    biurowy zajmujący dużo ramu, jakiś program pocztowy z kilka GB bazą
    mailów do przeszukiwania... i nagle się okazuje, że nawet przy 4GB ramu
    i braku swapowania - komp zaczyna działać wyraźnie wolniej.
    Nie wiem, czy przełączanie procesów i przerzucanie dużych ilości ramu
    tak zamula? Niby te celerony G5x0 mają 2MB cache, niby 2 rdzenie, a
    jakoś to znacznie optycznie mniej responsywne niż choćby i3 albo starszy
    a mocniejszy procesor w s775 (np jakieś E8400)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 23. Data: 2012-12-11 20:20:29
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-10, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Pracujesz z programami od Adobe (jakaś grafika jak mniemam) na jakimś
    > g...ym 17" wyświetlaczu wbudowanym w notebooka? :-D Trochę to zabawnie
    > musi to wyglądać. :-D Poza tym OP napisał że czasami komputer będzie

    Po pierwsze: Adobe robi nie tylko programy do obróbki grafiki.
    Po drugie: zabawna to jest Twoja wypowiedź (bez obrazy). Tzn. jedni
    gdybają i jęczą, a inni po prostu używają i się nie przejmują :).

    Nigdy nie widziałeś fotografa obrabiającego zdjęcia na laptopie?

    pozdrawiam,
    PK

  • 24. Data: 2012-12-11 20:25:09
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-11 19:53, tyg pisze:
    > Może tak ?
    > http://www.abload.de/img/osp2cg168y9yw1v6_1p9s6bryh.
    jpg
    > Żadne pudło nie bedzie się plątać przy biurku .

    Ja bym nie pogardził takim:
    http://kut.as/asus-all-in-one-jpg

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 25. Data: 2012-12-11 21:05:52
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 11 Dec 2012 19:20:29 GMT, PK napisał(a):

    > Nigdy nie widziałeś fotografa obrabiającego zdjęcia na laptopie?

    Fotografa czy pstrykacza? Bo zawodowy fotograf uzywa monitora drozszego niz
    caly lapek.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 26. Data: 2012-12-11 21:10:04
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-11 20:20, PK wrote:
    [.....]
    > Po pierwsze: Adobe robi nie tylko programy do obróbki grafiki.
    No i co z tego skoro skoro ze zdecydowaną większością ich programów,
    również tych *nie* do obróbki grafiki, chyba jednak lepiej działa się na
    dużym wyświetlaczu. :-D

    > Po drugie: zabawna to jest Twoja wypowiedź (bez obrazy). Tzn. jedni
    > gdybają i jęczą, a inni po prostu używają i się nie przejmują :).
    Bo (bez obrazy) są po prostu głupi. Do domu to od biedy można przeboleć,
    ale jeśli się na czymś zarabia to warto wydać trochę więcej kasy na
    przyzwoity sprzęt. Ja w sam raz nie zajmuję się obróbka grafiki, ale
    czasem namaluję jakiś schemat i zaprojektuję płytkę i powiem tylko tyle,
    że robienie czegoś takiego na 17" wyświetlaczu to jest cokolwiek
    rzeźbienie w kale. Zwłaszcza teraz, gdy w miarę przyzwoite monitory są
    tanie.

    > Nigdy nie widziałeś fotografa obrabiającego zdjęcia na laptopie?
    Nigdy. Aczkolwiek ja nie zwiedzam zakładów fotograficznych. Ten, z
    którego usług czasami korzystam ma normalnego blaszaka. Zresztą IMO
    grafik pracujący na laptopie to jakiś partyzant a nie profesjonalista. :-D

  • 27. Data: 2012-12-11 21:50:03
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-11 21:05, R.e.m.e.K pisze:

    > Fotografa czy pstrykacza? Bo zawodowy fotograf uzywa monitora drozszego niz
    > caly lapek.

    A nie potrafiłby zrobić tego samego na monitorze 17-calowym?
    Jeśli nie, to nie jest zawodowym FOTOGRAFIKIEM. Używa, bo mu wygodniej.
    Zaś: fotograf, fotografik - to nie są synonimy.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 28. Data: 2012-12-11 21:52:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-11 21:10, JDX pisze:
> [...]
    > czasem namaluję jakiś schemat i zaprojektuję płytkę i powiem tylko tyle,
    > że robienie czegoś takiego na 17" wyświetlaczu to jest cokolwiek

    Zainwestuj w wizytę u okulisty.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 29. Data: 2012-12-11 22:09:37
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-11 21:52, $heikh el $hah wrote:
    [.....]
    > Zainwestuj w wizytę u okulisty.
    Póki co nie muszę bo zawsze marudziłem moim pracodawcom że chcę mieć
    przyzwoity monitor. I prędzej czy później go dostawałem. :-D

    BTW. Gdzieś tak w 1997 roku za 17" CRT marki CTX zapłaciłem 2600zł.
    Obecnie za tyle można sobie kupić dwie 24" panoramy LCD 1920x1200. :-D

  • 30. Data: 2012-12-11 22:36:36
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 21:50:03 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > A nie potrafiłby zrobić tego samego na monitorze 17-calowym?
    > Jeśli nie, to nie jest zawodowym FOTOGRAFIKIEM. Używa, bo mu wygodniej.

    Pieprzysz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K