  • Data: 2009-04-01 23:36:01
    Temat: Re: pendrive 8GB - problem win xp sp2
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PC pisze:

    > Moze nie masz sterów od USB 2.0 w kompach

    Przecież kolega na samym początku napisał, że XP SP2.
    Od win2000 wszystkie NT mają sterowniki uniwersalne GMS wbudowane.

    > albo w ogóle stare USB 1.1.

    Jeśli nawet to co, poza wolniejszym transferem oczywiście?
    USB jest kompatybilne w dół.

    > Ja akurat spotkalem sie z takim przypadkiem i pendrive nie dzialal.

    Owszem, ale zapewne wyciągnąłeś błędne wnioski. Stawiam na zbyt małą
    wydolność prądową kontrolera USB na płycie. Zwłaszcza starsze komputery
    miały z tym problem, choć mój 8 GB Kingston DT110 bez problemu jest
    obsługiwany nawet przez VIA MVP3 + VIA 586B z niepełnym USB 1.1.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938