  • 1. Data: 2009-03-31 21:55:17
    Temat: pendrive 8GB - problem win xp sp2
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    ostatnio wlozylem pendrive kingston 8GB i system zakomunikowal, ze ma
    z nim problem (nierozpoznane urzadzenie) - tak bylo na 2 kompach z win
    xp sp2 i xp sp1. Czy cos trzeba doinstalowac jakies pliki *.inf ????

    Mieliscie taki problem?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-03-31 21:58:22
    Temat: Re: pendrive 8GB - problem win xp sp2
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > z nim problem (nierozpoznane urzadzenie) - tak bylo na 2 kompach z win
    > xp sp2 i xp sp1. Czy cos trzeba doinstalowac jakies pliki *.inf ????

    Nie.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 3. Data: 2009-03-31 22:04:52
    Od: Padre <P...@n...net>

    a...@p...pl pisze:
    > czesc,
    >
    > ostatnio wlozylem pendrive kingston 8GB i system zakomunikowal, ze ma
    > z nim problem (nierozpoznane urzadzenie) - tak bylo na 2 kompach z win
    > xp sp2 i xp sp1.

    A na 3 kompie jest widoczny?

  • 4. Data: 2009-03-31 22:09:57
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 01 Apr 2009 00:04:52 +0200, Padre <P...@n...net> wrote:

    >A na 3 kompie jest widoczny?

    to u zony w pracy jest widoczny - jutro mi powie, jaki dokladnie
    system.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-03-31 22:21:04
    Od: _KaszpiR_ <k...@g...com>

    a...@p...pl pisze:

    > to u zony w pracy jest widoczny - jutro mi powie, jaki dokladnie
    > system.

    sprawdz w kazdym zlaczu usb, kingstony czasem potrzebuja troche pradu...

  • 6. Data: 2009-04-01 06:40:30
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    _KaszpiR_ pisze:

    > sprawdz w kazdym zlaczu usb, kingstony czasem potrzebuja troche pradu...

    Dokładnie, a jak chipset VIA obsługuje USB, to czasem może tego prądu
    brakować. Zawsze można użyć zewnętrznego aktywnego huba USB.

  • 7. Data: 2009-04-01 06:42:44
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    _KaszpiR_ pisze:

    > sprawdz w kazdym zlaczu usb, kingstony czasem potrzebuja troche pradu...

    A i kolego _KaszpiR_ - popraw sobie kodowanie. charset=ISO-8859-1 jest
    błędne - zmień na charset=ISO-8859-2

  • 8. Data: 2009-04-01 15:36:13
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Moze nie masz sterów od USB 2.0 w kompach albo w ogóle stare USB 1.1. Ja
    akurat spotkalem sie z takim przypadkiem i pendrive nie dzialal.

    PC

  • 9. Data: 2009-04-01 20:31:08
    Od: _KaszpiR_ <k...@g...com>

    BQB pisze:

    > A i kolego _KaszpiR_ - popraw sobie kodowanie. charset=ISO-8859-1 jest
    > błędne - zmień na charset=ISO-8859-2

    cholera, sorry ale thunderbird cos nie chce sie sluchac pomimo
    ustawiania mu parametrow..... musze go ogarnac jeszcze raz

  • 10. Data: 2009-04-01 22:32:51
    Od: Colin <m...@g...com>

    BQB wrote:
    > A i kolego _KaszpiR_ - popraw sobie kodowanie. charset=ISO-8859-1 jest
    > błędne - zmień na charset=ISO-8859-2

    Nie jest błędne, bo jego wiadomość nie zawiera żadnych znaków o kodach >127.