eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetpendrive ADATA - możliwość odzyskania danych po potraktowaniu programem do resetu chipa › Re: pendrive ADATA - możliwość odzyskania danych po potraktowaniu programem do resetu chipa
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: pendrive ADATA - możliwość odzyskania danych po potraktowaniu
    programem do resetu chipa
    Date: Wed, 30 Jul 2014 17:47:48 +0200

    Dnia 2014-07-30 12:40, Użytkownik tolek napisał:

    > Zmartwiło mnie, że peny też bywają zawodne.

    Wszystko jest zawodne, albo dane są ważne i powinieneś je
    mieć na penie, komputerze i w backupie albo nie są ważne
    i mogą być tylko na penie.

    > Kopie więc trzeba robić na 3 penach równolegle ;)

    Na czym się robi kopie bezpieczeństwa to poczytaj sobie
    w ramach pracy domowej. I nie licz że warto trzymać
    kopie bezpieczeństwa na nośniku który możesz łatwo
    zgubić, zostawić gdzieś czy połknie ci go pies lub
    dziecko.