  • Data: 2015-12-01 10:48:19
    Temat: Re: pierwsza lustrzanka
    Od: Nathan <s...@w...ere> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-01 o 10:21, SERG pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam możliwość zakupu po okazyjnej cenie używanej lustrzanki Pentax K200D.
    > Z racji tego, iż jestem laikiem w kwestiach fotografii i będą to moje
    > początki korzystania z lustrzanki cyfrowej chciałbym się podpytać czy
    > ktoś z Was zna ten aparat i może powiedzieć czy w swoim segmencie jest
    > faktycznie wart uwagi.
    > Aparat zamierzam użytkować głównie na wakacjach i imprezach rodzinnych
    > (śluby, komunie, urodziny, itp.).
    > Aparat ma w tym momencie ma przebieg ~7825 zdjęć co wydaje mi się
    > wartością dosyć małą.

    Miałem. Puszka całkiem przyjemna. Całkiem niezłe obiektywy KITowe.
    Mi osobiście przeszkadzał słaby zakres ISO i w niektórych przypadkach
    szybkość zdjęć seryjnych (ale to specyfika niektórych rodzajów zdjęć).
    Jeżeli masz dostęp do jakiejś sensownej szklarni i cena miła - bierz.
    Dodatkowa zaleta - ekskluzywny klub Pentaxiarzy ;)

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie