  • Data: 2015-12-04 11:15:49
    Temat: Re: pierwsza lustrzanka
    Od: Fabian <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > kitowe obiektywy są do kitu.. prócz Olympusów.

    Nie słuchaj takiego kadzenia, w jednym sklepie MM słyszałem tyradę sprzedawcy który
    wciskał coś o magii obiektywów olympusa :D i wcisną staruszkowi własnie promowany
    aparat - jak poczytałem później na optyczne.pl był to jeden z najgorszych obiektywów
    kitowych tej firmy. Naprawdę nie ma firmy która robi tylko dobre puszki czy obiektywy
    - to w naszej Bolandii taki stereotyp na temat pewnej firmy..... tak jak ślepe
    przekonanie że Only VW.... Otóż nie wszystkie kitowe obiektywy są złe, wystarczy
    poczytać na wspomnianym optyczne.pl lub fotopolis.pl. Oprócz testów masz tam jeszcze
    opinie użytkowników. Najlepiej w obiektywach kitowych wypada własnie opluwany w
    Bolandii Sony :)