    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: płacenie telefonem
    Date: Fri, 1 Jun 2018 15:05:39 +0200

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/pep2d8$e8t$1@dont-ema
    il.me
    *ToMasz* napisał(-a):

    > witam
    > zastanawiam się nad tym, jak działa "płacenie" telefonem. Na stronie
    > banku wyczytałem ze muszę sobie zainstalować android pay. bezpieczne
    > to? Będę musiał "googlowi" podać na stałe numer karty i zaufać, czy
    > mogę to zrobić na zasadzie skarbonki/prepaida? Czy Lineage os /Root
    > nie wyklucza płacenia telefonem?

    Korzystam z płatności zbliżeniowych telefonem z aplikacji iKO, czyli
    banku PKO BP i chwalę sobie. Po odpowiedniej konfiguracji nawet nie
    trzeba uruchamiać aplikacji, tylko na moment płatności włączyć NFC.
    Kartę nie zawsze mam przy sobie, ale telefon rzadko zdarza mi się
    "porzucić". Root może być problem dla płatności.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675