  • 11. Data: 2013-05-22 20:08:59
    Temat: Re: plaga komarów i innych owadów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:knhmk0$6p4$...@n...task.gda.pl...

    > Sprawdź i nam opowiedz.

    A dlaczego ja mam coś sprawdzać?
    Nie jestem autorem tego pomysłu.

  • 12. Data: 2013-05-22 20:19:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-22 20:08, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:knhmk0$6p4$...@n...task.gda.pl...

    > A dlaczego ja mam coś sprawdzać?
    > Nie jestem autorem tego pomysłu.

    Ja nie jestem autorem "płynu na owady". Czemu mam go sprawdzać?

    --
    MN

  • 13. Data: 2013-05-22 20:29:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:knj26i$pgk$...@n...task.gda.pl...

    > Ja nie jestem autorem "płynu na owady". Czemu mam go sprawdzać?

    Nie używałeś nigdy płynu na robale przy myciu auta?

  • 14. Data: 2013-05-22 23:39:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:kngdae$cs9$1@node2.news.atman.pl...
    > znacie może jakiś sprawdzony preparat którym można by było usunąć
    > rozbite owady z przedniej części samochodu? mam takie przypadki, że po
    > paru dniach nie sposób ich niczym zmyć, nawet za bardzo zdrapać
    > paznokciem się nie dają...
    > próbowałem namaczać, używać płynu do mycia - nic to nie daje, te
    > rozbite insekty trzybaja się jak przyspawane...

    Na orlenie sprzedają taki, pod nazwą, nomen omen, "Preparat do usuwania
    owadów" ;-)
    Kosztuje toto 8,50 zeta, psikasz, czekasz 1-3 minut i ścierasz, złażą
    bardzo ładnie. Ptasie kupy tez złażą. Kupiłem dzisiaj, używałem raz w
    połowie trasy (po ok. 200 km), potem była burza połączona z gradobiciem
    i nie był już potrzebny.
    Preparaty takie robi wielu producentów, miałem kiedyś plaka, też działał
    skutecznie.

    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2013-05-22 23:43:55
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/21/2013 8:10 PM, Ministerstwo Propagandy wrote:
> [...]
    > paznokciem się nie dają...
    > próbowałem namaczać, używać płynu do mycia - nic to nie daje, te rozbite

    przy jakiej prędkości owady zaczynają uszkadzać lakier wbijając
    się w niego i robiąc dziury ? (serio pytanie)

    ktoś testował ?

  • 16. Data: 2013-05-22 23:44:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Preparaty takie robi wielu producentów, miałem kiedyś plaka, też
    > działał skutecznie.

    Acha, preparat plaka śmierdział acetonem, możesz spróbować lakieru do
    paznokci - tylko nie na lakier, a na samą szybę.

    --
    Yogi(n)

  • 17. Data: 2013-05-23 00:28:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Michał,

    [...]

    > przy jakiej prędkości owady zaczynają uszkadzać lakier wbijając
    > się w niego i robiąc dziury ? (serio pytanie)
    > ktoś testował ?

    Owady - nie. Ale drobinki piasku na pewno niszczą lakier i przednią
    szybę przy większych prędkościach/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-05-23 00:37:28
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 12:28 AM, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Owady - nie. Ale drobinki piasku na pewno niszczą lakier i przednią

    piasek przetestowałem kiedy się zaczyna wbijać - koło ~215km/h
    w rzeczy super z przodu, i mam wrażenie że koło ~230 zaczyna
    dziurawić szybę (większe ziarenka) - chyba nie wcześniej.

    ale tak się zastanawiam przy jakiej w miejscach owadów by się
    dziurki porobiły

  • 19. Data: 2013-05-23 00:59:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Michał,

    Thursday, May 23, 2013, 12:37:28 AM, you wrote:

    > piasek przetestowałem kiedy się zaczyna wbijać - koło ~215km/h
    > w rzeczy super z przodu, i mam wrażenie że koło ~230 zaczyna
    > dziurawić szybę (większe ziarenka) - chyba nie wcześniej.

    Lanos tyle nie jeździ a tablicę rejestracyjną i przednią szybę zmienić
    musiałem. W zasadzie ta druga szyba też już do wymiany. Lakier na
    masce jak sito...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2013-05-23 01:28:06
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 12:59 AM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Lanos tyle nie jeździ a tablicę rejestracyjną i przednią szybę zmienić
    > musiałem. W zasadzie ta druga szyba też już do wymiany. Lakier na
    > masce jak sito...

    jeździłem dawno temu lanosem 1.6 - ale genralnie "do 130" bo odpływał,
    raz dobiłem do 180 (4 bieg) i tego już nie powtarzałem bo rzuciło
    silnikiem pod maską - jak odcięło paliwo ;)

    Do 200km/h u mnie nie dziurawiło nic (tylko kamyki)

    ale przejazd 230 koło ciężarówki z piachem.... to masakra przodu
    i generalnie przy 210 spoko nie było słychać "jak wyrywa kawałki szyby"
    (nie wiem jak to nazwać) ale przy 230 już tak - każde ziarenko to coś
    jak kamyk przy 50km/h.