  • 21. Data: 2013-05-23 01:39:54
    Temat: Re: plaga komarów i innych owadów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Michał,

    Thursday, May 23, 2013, 1:28:06 AM, you wrote:

    > jeździłem dawno temu lanosem 1.6 - ale genralnie "do 130" bo odpływał,

    Co robił? Chyba miałeś coś popsute: http://www.squadack.com/Mrscap1.bmp
    - pod małą górkę - wiadukt nad drogą 39.

    > raz dobiłem do 180 (4 bieg) i tego już nie powtarzałem bo rzuciło
    > silnikiem pod maską - jak odcięło paliwo ;)

    Nie masz szans dociągnąć na 4 do 180 - odcina wcześniej. Na 5 do
    odcięcia mi się nie udało. Się starałem ale brakło mi odwagi...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2013-05-23 01:41:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Hello _Michał,
    Co robił? Chyba miałeś coś popsute:
    http://www.squadack.com/Mrscap1.bmp
    - pod małą górkę - wiadukt nad drogą 39.

    Ale stara AM :) Aż miło paczać ;)

  • 23. Data: 2013-05-23 01:57:49
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 1:39 AM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Co robił? Chyba miałeś coś popsute: http://www.squadack.com/Mrscap1.bmp
    > - pod małą górkę - wiadukt nad drogą 39.

    U mnie ponad 130km/h zmieniał się sposób prowadzenia na "poduszkowiec",
    coś jak Renault Scenic 2001 przy 140 - też odpływa, Toyota Camry 2006
    przy ~170 itp..
    popsute raczej nie... z 40kkm miał wtedy i ze 2..3 lata.

    wow szybko na tym screenie, kumpel ponoć 205 jechał podobnym ;)

    > Nie masz szans dociągnąć na 4 do 180 - odcina wcześniej. Na 5 do
    > odcięcia mi się nie udało. Się starałem ale brakło mi odwagi...

    to z 9 lat temu było zanim mi w dupe wjechał fiat tuning plastic fantastic

    ale mam duże wrażenie że odcięcie było ~6.5k rpm i właśnie ~180km/h
    (1.6 ta wersja 16v, skrzynia manualna 5 biegów i piątka to gruuuubo
    ale to grubo ponad 200 wyskalowana była)

  • 24. Data: 2013-05-23 07:50:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-22 20:29, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:knj26i$pgk$...@n...task.gda.pl...

    > Nie używałeś nigdy płynu na robale przy myciu auta?

    Woda gazowana działa najlepiej ze wszystkiego, co używałem.

    --
    MN

  • 25. Data: 2013-05-23 09:17:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Thursday, May 23, 2013, 1:41:11 AM, you wrote:

    > Ale stara AM :) Aż miło paczać ;)

    Wersja 3r albo 3w - o ile pamiętam.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-05-23 09:21:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Michał,

    Thursday, May 23, 2013, 1:57:49 AM, you wrote:

> [...]
    > przy ~170 itp..
    > popsute raczej nie... z 40kkm miał wtedy i ze 2..3 lata.

    Prawdopodobnie problem ze zbieżnością - musi być ustawiona na zero
    albo nawet minimalnie na rozbieżność - wtedy przód nie ma tendencji do
    myszkowania.

    > wow szybko na tym screenie, kumpel ponoć 205 jechał podobnym ;)

    Licznikowe bez problemu.

> [...]
    > (1.6 ta wersja 16v, skrzynia manualna 5 biegów i piątka to gruuuubo
    > ale to grubo ponad 200 wyskalowana była)

    Mam 1.6 16V od 14 lat/260 kkm i naprawdę wiem, co potrafi. To raczej
    problem z licznikiem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2013-05-23 18:51:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:knkano$ahk$...@n...task.gda.pl...

    > Woda gazowana działa najlepiej ze wszystkiego, co używałem.

    Ale dalej nie jest to konkretna odpowiedź.

  • 28. Data: 2013-05-23 19:36:25
    Od: <8...@1...193625.invalid> (Tom N)

    Cavallino w

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:knkano$ahk$...@n...task.gda.pl...

    > Ale dalej nie jest to konkretna odpowiedź.

    Bynajmniej, jest.
    Ale zawsze możesz sie kopać z koniem, tylko nie zbij lustra ;P

    --
    'Tom N'

  • 29. Data: 2013-05-25 10:46:32
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 5/23/2013 9:21 AM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Prawdopodobnie problem ze zbieżnością - musi być ustawiona na zero
    > albo nawet minimalnie na rozbieżność - wtedy przód nie ma tendencji do
    > myszkowania.

    To nie było myszkowanie, to było coś jak nagła zmiana
    modelu prowadzenia pojawiająca się na odcinku dodatkowych 20km/h
    na przykład Leganza 2000r już tak nie miała (tylko żeśmy ją popsuli
    w 3mc - ale już miała napinacz pasów i GPS 'fabryczny' i fotele
    bez memory ;) ).

    > Licznikowe bez problemu.

    tak, one chyba miały z tego co pamiętam liczniki "po nowemu"
    czyli nie pokazuje ile jedziesz :)

    > Mam 1.6 16V od 14 lat/260 kkm i naprawdę wiem, co potrafi. To raczej
    > problem z licznikiem.

    W lanosie nic się nie psuło, poza tą antenką wysuwaną (potem zajechałem
    silnik - ale to zajęło 30kkm ;) )

    Z tego co pamiętam biegi w lanosie to było tak: 1: 65km/h 2: 90km/h 3:
    130km/h 4: 180km/h 5: 230km/h ("licznikowe")

    Chyba że skrzynie różne dawali :), tamten był chyba z 2000 lub 2001 bo
    go wymienili na nowego po aferze ze złym ocynkiem czy czymś takim.
    -rdza go 'tylko' jadła tam gdzie się naklejkę nakleiło ;)

  • 30. Data: 2013-05-25 11:21:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello _Michał,

    > To nie było myszkowanie, to było coś jak nagła zmiana
    > modelu prowadzenia pojawiająca się na odcinku dodatkowych 20km/h

    Nadal uważam, że coś było popsute w zawieszeniu. Poldek miał tak by
    design - powyżej 140, szczególnie na dziurostradzie A4, miało się
    wrażenie, że leci nad drogą tylko od czasu do czasu dotykając jej
    kołami.
    W Lanosie wrażenie wręcz przeciwne - jakby przysysał się do drogi. Ale
    po Poldku każdy samochód jako tako trzymający się drogi daje takie
    wrażenie ;)

    [...]

    > tak, one chyba miały z tego co pamiętam liczniki "po nowemu"
    > czyli nie pokazuje ile jedziesz :)

    Zrzut z linka wyżej był przy licznikowych 200.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan