    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Dec 2011 20:34:37 +0100

    On Sun, 18 Dec 2011 08:32:12 +0100, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jasne, normalnie żąda badziewnej instalacji przystawiając karabin do skroni.

    Ale taka prawda...

    Klient przychodzi z wizją że za 3000zł dostanie instalacje LPG taką żeby mu
    mało gazu szło.

    No to dostaje za te pieniądze tani badziew chodzący na domyślnych
    ustawieniach instalacji, niewystrojony, zamontowany byle jak, byle szybko.

    Montowanie gazu to modyfikacja podobnie skomplikowana jak montowanie turbo
    - ile kosztuje dobre uturbienie samochodu? No to mniej więcej tyle samo
    kosztuje dobry gaz i taniej nie będzie...