  • Data: 2011-12-21 08:19:14
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Place i mam. No, drogi to takie sobie, ale na autostrady nie moge narzekac
    > - w jedna trone 250km, w druga skolko ugodno, a nawet w trzecie i czwarta
    > mam kawalek :-)

    ciekawe ile się płaci w Chinach
    albo wprost przeciwnie w USA (podatek w paliwie 12% + podatki ichni vat
    około 10%+ dochodowy ze 7%)
    i mają i jeżdzą.
    jednym słowem mamy niewspólmiernie mało do ściąganej kasy.

    > (...) ale byloby to cokolwiek uciazliwe.

    ja tam jestem jestem niepoprwanym zwolennikiem prywatnego
    np taki prywatny busik wieliczka-kraków jedzie co kilka minut, płace 2zł.
    porównaj do państwowego PKP i PKS.
    i wcale nie jest uciążliwe że sa różne busiki.
    Sieci komórkowe tęż się między soba dogaduja i możesz dzwonic np z orange do
    plusa, a nawet do T-mobila.
    wiec z pewnościa mógłbyś wykupić (w jeszcze innej firmie)

    > bie, bardziej.

    mniej mniej ;-)

    > Ale benzyna to produkt uboczny przy produkcji gazu, nie moze byc tansza ?

    Jak warsztaty będą montowały układy paliwowe na Pb w samochodach fabrycznie
    ich pozbawionych to powyższe będzie prawdą.
    Kto wie może kiedyś będzie się przerabiało samochody elektryczne na
    spalinowe ;-).