  • 31. Data: 2011-12-18 15:43:59
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: "Iglo" <f...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Ja mam znajdować podzespoły?
    > A na jakiej podstawie, przypadkowych wpisów w necie?

    Pewnie, że nie. Gaz to zuuooo i internet też to złoooo :-). A pani w sklepie
    jak powiesz "chce pieczywo na MOJE śniadanie" ma ci podać bochenek
    "staropolskiego" i 5 bułek jak sobie wymarzyłeś. Ehmm.

  • 32. Data: 2011-12-18 15:46:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Racja, ale świat nie jest idealny.

    No właśnie.
    I dlatego lpg to druciarstwo a nie technologia.
    Wyjątek - dla doktorantów gazowniczych.

    Uważam ,że człowiek choć trochę obeznany w
    > internecie w parę godzin dowie się informacji, które wystarczą by nie było
    > kłopotów. A parę konkretnych pytań demaskuje gazownika-paproka w 5 minut.

    Tyle że gazownik-niepaprok dokładnie równe NIC Ci nie gwarantuje, tak było w
    moim przypadku.
    Włożył inną instalację niż instalował rok wcześniej w samochodzie sąsiada z
    identycznym silnikiem i już były kłopoty.
    Nie była odporna na cewki Sagem instalowane przez Renault do badziewia
    produkowanego przez ten koncern, które po prostu paliły centralkę tej
    instalacji.

  • 33. Data: 2011-12-18 15:49:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pewnie, że nie.

    No myślę.
    Bo to, że komuś dana instalacja się sprawuje dobrze, jeszcze wcale nie
    gwarantuje, że tak samo będzie w Twoim aucie.
    Więcej - nie świadczy dokładnie o niczy,.
    Przykład - sąsiad miał w 1.6 16V cewki Denso i instalacja działała bez
    zarzutu przez bodajże 6 lat, ja miałem ten sam silnik w zbyt nowym aucie i
    Renault poczęstowało mnie Sagemami - i instalacja nie działała prawidłowo.

    Gazownik ten sam, ponoć całkiem niezły, a dany przypadek trafił mu się po
    raz pierwszy, jego wina w tym pewnie żadna, po prostu instalacja była zbyt
    słabo zabezpieczona IMO.

  • 34. Data: 2011-12-18 17:11:44
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-18 12:39:22 +0000, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > chodzi o to, ze tak jak ON tak i LPG jest letni i zimowy.
    > ny jest Na zime zmienia sie proporcja mieszanki propanu i butanu. Nie
    > pamiętam który jest który, ale jeden jest zdecydowanie droższy od
    > drugiego i to ten wlasnie na zime dodawany jest w większej dawce.

    OK, ale zwyżki ponad zwyżki cen innych paliw nie ma, a w mroźne zimy były.

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2011-12-18 17:33:15
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Póki co jego cena stanowiła ok 50% ceny Pb.
    > Jak to sie zmieni (diametralnie) wtedy pogadamy. Póki co to tylko
    > proaganda.

    a było tak że lpg był 3X tańszy od Pb na litrze.
    czyli jest sporo gorzej.

  • 36. Data: 2011-12-18 17:42:36
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-18 14:25, Cavallino wrote:

    > LOL !!!1
    > Ja mam znajdować podzespoły?
    > A na jakiej podstawie, przypadkowych wpisów w necie?
    >
    > I co jeszcze?

    A jak kupujesz telewizor to wchodzisz do sklepu i prosisz "duży płaski"?

    Tak samo tu - u mnie było tak, że w necie wisi na jakich gratach moje
    auto dobrze jeździ, gdzie warto zakładać, pojechałem, zaproponowali
    dokładnie to, zapisałem się na za miesiąc (bo terminów nie było
    wcześniej - dobry znak), oddałem auto rano, odebrałem następnego dni i
    po zawodach.

    Jeździ, kilku paxów co to gadają, że gaz to zuooo się nie zorientowało,
    że zagazowałem;)

    Shrek.

  • 37. Data: 2011-12-18 17:48:28
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-18 14:25, Cavallino wrote:

    > LOL !!!1
    > Ja mam znajdować podzespoły?
    > A na jakiej podstawie, przypadkowych wpisów w necie?

    Przypadkowa to jest twoja opinia.

    > I co jeszcze?
    >
    > To ma być rozwiązanie dla klientów a nie doktorów z gazownictwa.

    Słyszałem, że tytuły naukowe się dewaluują, ale skoro do obsługi
    googlownicy wymagany jest już doktorat, to naprawdę przebiega to w
    niesamoitym tempie:P

    > Zdecydowanie pomyliły Ci się funkcje klienta i sprzedawcy.

    Skoro tak twierdzisz. Ja tam uważam, że klient powinien wiedzieć z
    grubsza co chce kupić.

    Shrek.

  • 38. Data: 2011-12-18 19:00:44
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2011-12-18 00:57, Myjk pisze:
    > Sun, 18 Dec 2011 00:45:06 +0100, Tomasz Pyra

    > Przepraszam, a co się zmieniło w podatkach zawartych w paliwach od stycznia
    > 2009 poza podniesieniem VATu z 22% do 23%? Przypomnieć Ci jaka cena była
    > wtedy? 3,45 zł brutto za litr BP Ultimate Diesel -> http://kut.as/paliwo_m

    robimy działanie:
    cena_oil*kurs_usdpln/cena_pb
    01/2009 = 40*3/3,45=40
    12/2011 = 95*3,45/5,8=56

    coś się zmieniło
    paliwo stosunkowo tańsze ;-)

  • 39. Data: 2011-12-18 20:50:26
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-18 09:20, Cavallino pisze:

    > Chyba że akurat się psuje, bo jest kiepska.
    > A na to już user nie ma wpływu.

    Słucham ??
    Masz jak najbardziej wpływ.
    Zainstalują Ci to co będziesz chciał, jeśli wiesz co chcesz.

    Wsadziłem sobie Staga 300 premium 6 + Hana H2000 i jak narazie ~ 13kkm
    zrobiłem i tylko filtry wymieniłem po 10kkm.

    Pozdrawiam !

  • 40. Data: 2011-12-18 20:58:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > A jak kupujesz telewizor to wchodzisz do sklepu i prosisz "duży płaski"?

    Jest pewna różnica, nie każesz mi analizować składu jego obudowy, marki
    zastosowanych pamięci, procesorów itd.
    Chyba że każesz? ;-)