  • 51. Data: 2011-12-18 21:57:12
    Temat: Re: po dieslu teraz gaz ...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 20:50:26 +0100, Cezary Daniluk napisał(a):

    > Wsadziłem sobie Staga 300 premium 6 + Hana H2000 i jak narazie ~ 13kkm
    > zrobiłem i tylko filtry wymieniłem po 10kkm.

    Ja założyłem to co mi założyli :) Od 12.000 km miałem jedną regulację.
    Na wiosnę pojadę na przegląd. Problemów brak, mimo że to tylko II
    generacja (mam monowtrysk, nic innego się nie założy). No ale w sumie
    tankuję i zapominam, samo się na gaz przełącza...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 52. Data: 2011-12-18 22:03:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Myjk wrote:
    > Sat, 17 Dec 2011 19:48:18 +0100, Kuba (aka cita)

    > Parę lat temu też nikt nie przypuszczał, że diesel zrówna się z, a
    > nawet przeskoczy, PB. Pamiętaj, że ceny reguluje rynek. Jak dużo osób
    > się przesiądzie na LPG, to gaz też pójdzie w górę.

    jakby regulował rynek to diesel byłby tańszy od benzyny jako produkt słabiej
    przetworzony.

    Niestety ale ktoś postanowił zarobić na dieslu...

  • 53. Data: 2011-12-18 22:05:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > No ale jak wejdziesz do sklepu i poprosisz o telewizor duży płaski i tani,
    > to potem będziesz na grupie wrzszczał, że LCD to druciarstwo, bo dali ci z
    > jednym HDMI, albo i bez?

    Cały czas mylisz element samochodu z całym telewizorem.
    Czy jak wołasz fachowca do pralki, żeby Ci wymienił jakiś podzespółm to też
    wcześniej dzień siedzisz w necie i doktoryzujesz się w markach
    kondensatorów?
    Bo mnie to zwisa i powiewa, czy one w ogóle w pralce występują.
    Z układem zasilania samochodu paliwem jest tak samo - albo kupujesz (razem z
    samochodem) u producenta auta, albo wcale, wszystko inne to druciarstwo.

    > Benq w500 - teraz już przestarzały, ale dalej działa. Co mogę ci poradzić,
    > to nie idz w dużo lumenów, a zaoszczędzoną kasę przeznacz na rolety.

    Mam rolety, więc temat odpada.
    Myślałem właśnie o w600 czy w700, ale one ZTCW wymagają aktywnych okularów
    do 3d, więc się jeszcze wstrzymam aż technologia pójdzie do przodu.

    > Nie wypowiadam się, o 3d nie czytałem nawet pół godziny. Z problemów widze
    > chociażby kwestię napisów.

    A ja nie widzę, bo na codzień i tak sygnał biorę z htpc, który sobie z
    napisami radzi najlepiej jak się da.

  • 54. Data: 2011-12-18 22:06:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Znaczy kiepski warsztat.

    Jasne.
    A jaki jest dobry przesz szkodą?
    Bo jeśli ja wybrałem zły, to znaczy że dobre nie istnieją.

    >O ile wierzę, że są auta niepasujące do gazu z jakiś powodów, to ciężko
    >żeby u gazownika o tym nie wiedzieli.

    Ale auto pasowało, dopóki się nie zepsuło i gazu przy okazji też.
    Poszukaj w sieci jak często zdarza się żeby niesprawna (nie do końca
    sprawna) cewka Sagem powodowała palenie centralki wtrysku gazu.

  • 55. Data: 2011-12-18 22:11:28
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-18 22:05, Cavallino wrote:

> [...]
    > Czy jak wołasz fachowca do pralki, żeby Ci wymienił jakiś podzespółm to
    > też wcześniej dzień siedzisz w necie i doktoryzujesz się w markach

    Czyli żeby kupić telewizor to trzeba zrobić doktorat z elektroniki?

    > A ja nie widzę, bo na codzień i tak sygnał biorę z htpc, który sobie z
    > napisami radzi najlepiej jak się da.

    Ja też, ale nie jestem pewien czy są ogólodostępne filty wrzycające
    napisy w obraz, a jak są to napisy na pierwszym planie a film na drugim
    ssie. Chyba że to ty widzisz w pełni ostro w 180 stopniach, to może i
    głębię ostrości masz nieskończoną;)

    Shrek.

  • 56. Data: 2011-12-18 22:12:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Dec 2011 21:51:36 +0100, Shrek napisał(a):

    > Znaczy kiepski warsztat. O ile wierzę, że są auta niepasujące do gazu z
    > jakiś powodów, to ciężko żeby u gazownika o tym nie wiedzieli.

    Zawsze jest dla nich kiedys pierwszy raz z danym modelem.
    Potem juz wiedza, ale jeden klient jest niezadowolony.

    Jeden dla danego gazownika i modelu :-)

    J.

  • 57. Data: 2011-12-18 22:15:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyli żeby kupić telewizor to trzeba zrobić doktorat z elektroniki?

    Nie i do samochodu też go nie trzeba.
    Wystarczy wiedzieć, żeby druciarstwo w rodzaju dokładanej przez papudroków
    instalacji gazowej omijać z daleka, wtedy algorytm jest dokładnie taki sam
    jak przy kupnie tv.

    > Ja też, ale nie jestem pewien czy są ogólodostępne filty wrzycające napisy
    > w obraz

    A czemu miałoby nie być?

    >, a jak są to napisy na pierwszym planie a film na drugim ssie.

    Znaczy co, sądzisz, że napisy zniekształcą film?

  • 58. Data: 2011-12-18 22:16:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zawsze jest dla nich kiedys pierwszy raz z danym modelem.
    > Potem juz wiedza, ale jeden klient jest niezadowolony.
    >
    > Jeden dla danego gazownika i modelu :-)

    Otóż to.
    Pewnie wiedzieli, że trzeba kable i tego typu pierdoły mieć super sprawne,
    ale o cewkach w Renault jeszcze nie wiedzieli, nie że w taki sposób potrafią
    nabroić.
    Na benzynie nic się nie działo, a instalka gazowa padała jak mucha.

  • 59. Data: 2011-12-18 22:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 18:37:51 +0100, michu napisał(a):
    > http://biznes.interia.pl/news/ten-podatek-zabije-ryn
    ek-lpg-bedzie-drozej-nawet-o,1735752

    Bo to tak prawde mowiac nie ma sensu: trzeba sobie "popsuc auto" zeby
    zyskac prawo do ulgi podatkowej ? Gdzie tu sens, gdzie logika :-)

    A napedow roznych przybywa - kiedys beda liczyli wedle taksometru albo
    viatolla, i gaz sie tez skonczy :-)

    J.

  • 60. Data: 2011-12-18 22:25:29
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-18 22:15, Cavallino wrote:

    > Nie i do samochodu też go nie trzeba.
    > Wystarczy wiedzieć, żeby druciarstwo w rodzaju dokładanej przez
    > papudroków instalacji gazowej omijać z daleka, wtedy algorytm jest
    > dokładnie taki sam jak przy kupnie tv.

    Trochę do dupy, bo to oznacza, że nie kupisz telewizora;)

    > A czemu miałoby nie być?

    A są? Pytam, bo kumpel ma telewizor 3d i o ile filmy odtwarza bez
    problemu, to z napisami już tak prosto nie jest.

    > Znaczy co, sądzisz, że napisy zniekształcą film?

    Samego filmu nie, ale odbieranie przez widza już tak. Tak to jest, że
    jak masz 3d, to ciężko się skupić na napisach na pierwszym planie i
    filmie "dalej". To już lepiej ksiązkę przeczytać;)

    Shrek.