  • Data: 2015-04-27 08:08:06
    Temat: Re: pobór prądu na standbayu
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2015 o 21:07, ToMasz pisze:
    > witam
    > myślałem ze mnie temat nie dotyczy, bo od dawien dawna mam upsa a on jak
    > wiadomo nawet wyłączony ładuje akumulatory i zjada paręnaście (dziesiąt)
    > wat. co wiec będę się matrwił o jakieś pojedyńcze waty połykane przez
    > ładowarki do telefonów? Zdziwiłem się jak przeleciałem przez mieszkanie
    > z watomierzem wtykanym do gniazdka. Telewizor plazmowy panasonic, 37wat
    > świecący diodką na zielono. wyłączony guzikiem z boku obudowy - 25 wat.
    > co jest? Uszkodzony czy co? Komputer (drugi w domu, bez upsa) 25wat. po
> [...]

    Przeczytałem parę odpowiedzi i mam taka propozycję. Faktycznie do tego
    miernika nie można mieć wielkiego zaufania. Może zrób tak, jeśli masz
    licznik elektroniczny, to możesz popatrzeć ile naliczy w kilka minut.
    Niezależnie od dokładności tego pomiaru, masz wynik taki o który chodzi,
    czyli ile za to zapłacisz.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl