  • Data: 2015-04-27 08:08:49
    Temat: Re: pobór prądu na standbayu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2015 o 00:00, AlexY pisze:
    > ToMasz pisze:
    > [..]
    >> https://www.jula.pl/globalassets/catalog/productimag
    es/406074.jpg?width=1024&height=1024&scale=both&bgco
    lor=white

    > Ma, "power factor" na LCD, pozostaje kwestia czy wiarygodny. Dziwna
    > sprawa, obstawiam jednak dupowatość miernika. Zostawić na godzinę i
    > sprawdzić zużytą energię.

    panowie, odbiegliście od tematu. mam gdzieś (muszę poszukać) starodawny
    licznik energii ze ściany, taki z obrotową tarczką, jego podepnę. TV
    waży 40kg i ma ponad 1m długości, blaszaną obudowę-pieron wie gdzie się
    to ciepło rozprasza. z PC - podobnie. ręką nie wyczuje. natomiast ups -
    jaknajbardziej , jest ciepły. ponawiam pytanie. toto:

    http://hobbyhouse.pl/pol_pl_Przedluzacz-1-5m-5-gniaz
    d-z-wylacznikami-KD-1615F-5107_1.jpg

    bardzo mi się nie podoba.....

    ToMasz