    From: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: podmiana - rewitalizacja
    Date: Mon, 20 Apr 2009 18:20:59 +0200

    > Postanowiłem dołozyć 512MB RAM, i zamienić procesor na Athlona X64
    > 3200+<>3400+. Czy zysk z wymiany procesora jest wart 90 zł?
    >
    > Grafikę, ze względu na bezwzględną kompatybilność wolałbym ze stajni
    > nVidii.
    > Nie miałem dotychczas "przyjemności" z płytami FS stąd moje pytania i
    > prośba
    > o propozycje grfiki dającej więcej przyjemnośći niż kłopotów.
    >
    > Do wykorzystania mam 500zł a karta mogła by być nowa, ale nie
    > ortodoksyjnie.

    Tania płyta AM2 - 100zł
    Athlon64 3800 - 120zł
    2GB DDR2 - 80zł

    Na płycie może być zintegrowana grafika typu Geforce 6100 lub 6150, która
    już jest lekko szybsza od 5200, ale podstawa to gniazdo PCI-E. Za 100zł
    można kupić Geforce 6800GS, które jest 10-20x szybsze.
    Zostanie 100zł na ewentualny zasilacz. Bez rewelacji, ale zapewne i tak
    lepszy niż poprzedni.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]