    From: knrdz <x...@t...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: polesingowiec do grania
    Date: Fri, 7 Sep 2018 16:27:54 +0200
    <pmm2ot$1o9$2@node1.news.atman.pl> <pmmp5a$o9i$2@node1.news.atman.pl>
    <pmn28g$1kb$3@node1.news.atman.pl> <pmo6bk$sln$1@node2.news.atman.pl>
    <pmojar$gg8$1@node1.news.atman.pl> <pmpb8i$v3a$1@node2.news.atman.pl>
    <pmpcpe$a8t$1@node1.news.atman.pl> <pmpdrf$r2r$1@dont-email.me>
    <pmpga3$doe$1@node1.news.atman.pl> <pmqj6u$8sp$1@dont-email.me>
    <pmqpar$87c$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <pmtljb$slq$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <pmtooo$i3n$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>

    W dniu 07.09.2018 o 15:34, Bolko pisze:
    > https://sportowefakty.wp.pl/esport/729063/gigantyczn
    e-nagrody-w-turniejach-esportowych-ponad-100-miliono
    w-dolarow-w-2017-r

    > Wiesz ja bawie sie w bieganie na orientacje.
    > Największa impreza w polsce organizowana jest od 30 lat.
    > Za zajecie 1 miejsca otrzymujesz 300zł + dyplom.
    > A tu się mówi o milionach.

    I co z tego ma wynikać? Podobno dobrze płacą też w branży handlu
    narkotykami, bronią i ludźmi. Uważasz że ten martketing to sport dlatego
    że mu ktoś sport do nazwy dopisał, czy dlatego że jakiś przygłup z wp
    umieścił ten artykuł w kategorii "sportowe fakty"? Może "e-sportowców"
    na Igrzyska Olimpijskie wpuszczą? Pewnie mniej więcej wtedy co gwiazdy
    branży porno w dyscyplinach w rodzaju "world record gangbang", taki sam
    sport jak e-sport, a nawet bardziej, bo jakiś wysiłek fizyczny.
    Tu masz "gwiazdę e-sportu" używającą argumentów werbalnych:
    https://compete.kotaku.com/overwatch-pros-racist-tir
    ade-ends-his-career-1794595720
    A tu "gwiazdę e-sportu" przechodzącą od słów do czynów:
    https://www.businessinsider.com/madden-shooting-jack
    sonville-david-katz-suspect-2018-8?IR=T
    O ileż mniej nudne byłyby Igrzyska Olimpijskie gdyby zaproszono tam
    takie indywidua. Można by pewnie dwa razy więcej reklam wsadzić.

    > Na szczęście mam jeszcze wpływ na to co oglądają.
    > Ale jak wszyscy w klasie oglądają Roxmb a gość w miare mówi po polsku.
    > To co mam zrobić.

    Kontrolować co oglądają, wyłączyć i zabrać dostęp jeśli oglądają
    dwudziestoparoletnich idiotuberów grajacych w giereczki i gaworzących
    przy tym jak dzieci.

    > BTW
    > Zresztą nie rozumiem tego fenomenu że moje dzieciaki zamiast grać w gry
    > to oglądają jak ktoś gra w gry.
    > Kiedyś oglądali jak gość łowił ryby, w sensie gra.
    > I to miało klikaset tysięcy wyświetleń!!!!!

    Zamiast się nad tym dziwować trzeba reagować i wyłączać. Pytasz o kompa
    do gier, a Twoje dzieci być może wcale nie chcą już grać w gry. One chcą
    być streamerami/youtuberami i zarabiać kasiorkę bo myślą że i im google
    będzie za podobne "dzieła" płacić. Miejmy nadzieję że w końcu zadziała
    rynek, google przestanie sypać kasę do niedochodowego youtube, wypracują
    jakieś sensowniejsze mechanizmy monetyzacji i płacić będą tylko tym
    twórcom których filmy rzeczywiście przynoszą reklamodawcom dochód, a nie
    puste wyświetlenia przez dzieci które i tak niczego nie kupują tylko
    "subują" i "lajkują" kogo popadnie...