  • Data: 2014-12-14 00:28:05
    Temat: Re: pomiar prądu w aucie
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > Następnym razem, zamiast wyjąć ze schowka multimetr za 10zł i kamerkę która
    > jest w samochodzie, zamówię nowy multimetr, a potem zostawię z nim na noc w
    > aucie laptopa za parę tysięcy ;)

    A samochodu nie obawiasz się zostawić na noc? wart chyba troszkę więcej
    niż laptop? Maska podniesiona że każdy ma dostęp? Laptopy za kilka
    tysięcy nie mają portu szeregowego, do tego używa się zabytku za 50zł z
    procem 486. Ciekawi mnie że tej kamerki nikt nie kradnie, też około
    tysiacza kosztowała chyba.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html