  • Data: 2018-03-12 11:11:34
    Temat: Re: pomiar spalania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    .net...
    Dnia Mon, 12 Mar 2018 00:09:45 +0100, J.F. napisał(a):

    >W mieście bez większych problemów.
    >Oczywiście też nie w warunkach gdzie się po prostu stoi w korku i w
    >godzinę
    >przesuwa o 5km, a w normalnym ruchu miejskim.
    >Tylko to taka jazda jest do bani i mi się nie podoba :)

    Taa, przyspieszanie do 50 przez 26 sekund ...

    Ja raz chcialem przepisowo pojechac trase 50km. Przeszlo mi po
    kilkuset metrach.
    Na swoje usprawiedliwie podam, ze w tej wsi obowiazywalo 40 ...

    >No wg. tego co piszą to będzie norma odzwierciedlająca zachowanie
    >kierowcy
    >który nie chce, bądź nie potrafi jechać oszczędnie.

    Za to pojawiaja sie rozne predkosci - moze da sie samemu sprawdzic.

    >Ale na tej samej zasadzie też by mogli przyspieszenie podawać nie
    >najszybsze możliwe, a takie jakie można osiągnąć bez specjalnego
    >napinania
    >się. Czyli np. gaz wciskając w 3/4, biegi zmieniająć przy 3000rpm i
    >trzymając wciśnięte sprzęgło przez 1.5s ;)

    No coz, na autostradzie, czy majac 200KM moze i tak jezdzisz.
    Mniejszym autem ruszajac w miescie spod swiatel zdarza sie wcisnac
    pedal do oporu, a nie tam 26s rozpedzania.

    >Na spritmonitor wyniki są przeciętnie wyższe niż deklaracje, bo mało
    >kto
    >jeździ oszczędnie - ale pewnie też w statystykach znajdziesz paru
    >zapaleńców któzy jeżdżą z zębami wbitymi w kieronicę i te deklarowane
    >wartości osiągają. Czyli że się da, trzeba tylko bardzo chcieć :)

    Czasem np deszcz pada, jade sobie spokojnie 110 autostrada, a jakos mi
    nie wychodzi tyle, co u nich.
    Czyzby oni jechali 90 za ciezarowka ?

    J.