    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 12 Mar 2018 17:22:42 -0700 (PDT)
    Subject: Re: pomiar spalania
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 marca 2018 18:09:42 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    rozumieją co sie im podaje. No, troche ich tłumaczy to ze nie wyjasnia sie tego
    bardziej łopatologicznie.

    > Trudno sprawdzic to po pierwsze. Licznik zawyza, wiec klient
    > zadowolony.
    > A moze po prostu fabryka nie klamie i silnik swoja moc ma.

    > Strasznie trudne - odpowiedni bieg i pedal do oporu.
    > Dawniej podejrzewam, ze wielu sprawdzalo. Teraz te silniki za mocne, a
    > autostrady za pelne.

    > Bagaznik jaki jest kazdy widzi, a ile litrow ma walizka to i tak nie
    > wie.

    > I co - udalo ci sie osiagnac deklarowane spalanie ?

    U mnie w wiekszosci przypadkow tak.
    Ale ostatnio jechalem dostawczakiem i zrobilem nim 154km.
    Jak dystrybutor przekroczyl 20 litrow jakie dotankowywalem to sie zaniepokoilem. Jak
    przebil 25 to mi sie brwi podniosly. Po 30litrach mi zobojetnialo.

    Nalalem 31 litrow. to ponad 20/100 :)

    I nie wiem czy to mrozy czy on nie byl tak dobrze dotankowany jak myslalem zanim go
    dostalem...
    A komputra w sobie nie mial. Wogole nawet recznego hamulca nie mial... :)