  • 1. Data: 2009-05-03 18:54:13
    Temat: pompa wodna NTV 650 Reviere vs Deauville
    Od: Bart <s...@o...pl>

    Heja

    Wiecie może czy pompa wodna od Deauville pasuje do Reviere z 1994
    roku ?
    W zasadzie potrzebuje tylko pokrywy do tej pompy , ale kolo we
    warksztacie powiedział, że lepiej już zmienić całość.

    A moze ktoś ma do Reviere pompe względnie pokrywę do sprzedania :) ?

    pzdr
    _______
    NTV 650

  • 2. Data: 2009-05-03 19:09:06
    Temat: Re: pompa wodna NTV 650 Reviere vs Deauville
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Bart" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    ale ci Polacy to płodny naród... co rusz jakas nowa nazwa motocykla sie
    pojawia.. az dziw bierze...

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 3. Data: 2009-05-03 20:02:55
    Od: Bart <s...@o...pl>

    > ale ci Polacy to płodny naród... co rusz jakas nowa nazwa motocykla sie
    > pojawia.. az dziw bierze...

    Człowieku - moto mi cieknie, a ty sie o jakieś literki czepiasz.
    Powagi trochę, bo sytuacja jest poważna... :).

  • 4. Data: 2009-05-03 20:20:23
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Bart" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    Człowieku - moto mi cieknie, a ty sie o jakieś literki czepiasz.
    Powagi trochę, bo sytuacja jest poważna... :).

    No dobra, już bede powazna ;)

    na pierwszy rzut oka wygladaja tak samo. Niestety nie udalo mi sie dokopac
    do numerów katalogowych - jedyna znana mi strona identyfikuje pojazdy po
    VIN, a Twojego nie znam i nie chce znac;)

    W Twingo chłodnice pokleiłam poxipolem ;) na razie trzyma....dobra,
    zartowałam

  • 5. Data: 2009-05-03 20:49:15
    Od: Bart <s...@o...pl>

    wiadomościnews:42d32b31-aa2b-417d-a799-2f748cc6cc10@
    q14g2000vbn.googlegroups.com...

    > Człowieku - moto mi cieknie, a ty sie o jakieś literki czepiasz.
    > Powagi trochę, bo sytuacja jest poważna... :).
    >
    > No dobra, już bede powazna ;)

    :)

    > na pierwszy rzut oka wygladaja tak samo. Niestety nie udalo mi sie dokopac
    > do numerów katalogowych  - jedyna znana mi strona identyfikuje pojazdy po
    > VIN, a Twojego nie znam i nie chce znac;)

    to by było dobrze, bo w Motomotion mają we Wawie, a mam blisko. Chcą
    100 pln.

    A gdzie spradzałaś ? jakas stronka z katalogiem części ? Jak podasz
    linka (szczególnei ze nie chcesz mnie znać ;) ) to sobie poszperam ?

    > W Twingo chłodnice pokleiłam poxipolem ;) na razie trzyma....dobra,
    > zartowałam

    jak kupiłem NTVke też pokrywe rzeczonej pompy miała poklejoną czymśtam
    (może i poksipolem), ale jak sie nagrzeje to cieknie... i to coraz
    mocniej.

    Swoją drogą, jak płynu chłodniczego jest za mało względem wskaźników
    na zbiorniczku , ale moto sie nie przegrzewa (wskazówka temp lekko
    powyżej środka skali), to coś niekorzystnego może się stać ? nie wiem
    co za płyn mam w chłodnicy, a skoro i tak pompę będę wymieniał... ;)
    _______
    NTV 650

  • 6. Data: 2009-05-03 21:12:38
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Easy pisze:

    > na pierwszy rzut oka wygladaja tak samo. Niestety nie udalo mi sie
    > dokopac do numerów katalogowych

    Numer Ci g.. da. Wystarczy ze dekiel ma minimalnie inny odcien
    fabrycznego lakieru i juz ma inny numer katalogowy. Bez pomacania lub
    chociaz obfotografowania niczego sie z fiszek w tym temacie nie dowiesz.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-05-04 06:37:50
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Bart wrote:
    > A gdzie spradzałaś ? jakas stronka z katalogiem części ? Jak podasz
    > linka (szczególnei ze nie chcesz mnie znać ;) ) to sobie poszperam ?

    http://www.oemmotorparts.com/
    http://zsf-motorrad.de/en/Spares/NT650VW-SW?XTCsid=0
    8156e2f27edb1b686aff46aa60d8e0f
    (strona na mojej dewilce, musisz sobie wejść w swój model)
    http://www.dwa-kola.pl/ - sklep Kwiatka, a co, zareklamuję go.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 8. Data: 2009-05-04 17:04:34
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

> [...]
    > na zbiorniczku , ale moto sie nie przegrzewa (wskazówka temp lekko
    > powyżej środka skali), to coś niekorzystnego może się stać ? nie wiem

    Dolej wody destylowanej.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 9. Data: 2009-05-04 18:44:32
    Od: Bart <s...@o...pl>

    On 4 Maj, 08:37, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > http://www.oemmotorparts.com/http://zsf-motorrad.de/
    en/Spares/NT650VW-SW?XTCsid=08156e2f27edb1b686...
> [...]

    dzieki za linki :).

    Teraz ma zagwozdkę. Co prawda rzeczywiście pompa wyglą podobnie.. moze
    nawet tak samo - no ale:

    1. to tylko rysunki
    moja pompa - http://zsf-motorrad.de/en/Spares/NTV650P-G
    Deauville - http://zsf-motorrad.de/en/Spares/NT650VW-SW/E-11-WAT
    ER-PUMP?XTCsid=08156e2f27edb1b686aff46aa60d8e0f

    2. w pompie do mojego moto mam do wyboru dwie pokrywy , hehe. Pytanie
    tylko czy jak kupię całą pompę to czy ta pokrywa ma jakieś znaczenie ?

    ________
    NTV 650

  • 10. Data: 2009-05-05 06:12:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Bart pisze:

    > 2. w pompie do mojego moto mam do wyboru dwie pokrywy , hehe. Pytanie
    > tylko czy jak kupię całą pompę to czy ta pokrywa ma jakieś znaczenie ?

    Pokrywy roznia sie tylko tym ze jedna ma srubke do spuszczania plynu z
    ukladu a druga jej nie ma.