  • 1. Data: 2012-04-17 01:17:54
    Temat: pompowany kask (atrapa)
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    koledzy,
    słyszeliscie moze o takich wynalazkach jak pompowany kask - atrapa?
    Potrzebował bym czegoś na sytuacje awaryjne (podwiezienie kogoś skuterem po
    mieście w sytuacji gdy nie mam przy sobie kasku)

    Chodzi o to by zajmował mało miejsce i po napompowaniu sprawiał wrażenie
    kasku:)

  • 2. Data: 2012-04-17 01:27:49
    Temat: Re: pompowany kask (atrapa)
    Od: "Heniek" <d...@b...pl>

    "Arbiter" wrote in message news:jmi9b1$3ei$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > po mieście w sytuacji gdy nie mam przy sobie kasku)
    >
    > Chodzi o to by zajmował mało miejsce i po napompowaniu sprawiał wrażenie
    Ja się podczepię pod temat i przy okazji spytam, gdzie można kupić kultową
    już linkę stalową do łączenia szyi kierownika z kierą. Przyda się do tego
    kompletu i też niewiele miejsca zajmuje.
    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2012-04-17 01:31:12
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości news:jmi9b1
    znalazłem, tylko daleko za granicą
    http://www.ebay.com/itm/Dr-Pepper-Inflatable-Helmet-
    /300603840570

  • 4. Data: 2012-04-17 01:34:50
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > http://www.ebay.com/itm/Dr-Pepper-Inflatable-Helmet-
    /300603840570

    i jest mały problem - ten kask jest pełen -nie da sie głowy wsadziś. I drugi
    problem szybka na stałe. Więc szukam dalej - aby mozna było wsadzic na głowę
    i nie patrzeć prze jakąś lipną szybkę tylko aby wizjer był otwarty

  • 5. Data: 2012-04-17 01:41:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/17/2012 01:27 AM, Heniek wrote:

    > Ja się podczepię pod temat i przy okazji spytam, gdzie można kupić
    > kultową już linkę stalową do łączenia szyi kierownika z kierą. Przyda
    > się do tego kompletu i też niewiele miejsca zajmuje.

    W każdym sklepie z akcesoriami motocyklowymi ale tam to drogo panie, a
    na forumach wyczytałem, że te linki ponoć niczym się nie rożnią od tych
    10 razy tańszych ze sklepu metalowego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-04-17 03:44:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-04-17 01:41, AZ pisze:

    > W każdym sklepie z akcesoriami motocyklowymi ale tam to drogo
    > panie, a na forumach wyczytałem, że te linki ponoć niczym się
    > nie rożnią od tych 10 razy tańszych ze sklepu metalowego.

    Mówił Ci ktoś już, że jesteś głupi ?????

    Jaki metalowy ????

    Najlepiej strunę gitarową D ... nie dość, że łatwiej dostać, to
    jeszcze D !!!!

    Pod lachonarium można zawsze powiedzieć, że to hD, albo 3D !!!

    Na Huj się tu tacy bez znania mody wypowiadają ???

  • 7. Data: 2012-04-17 08:17:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-17 01:34, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "Arbiter"<n...@h...com> napisa? w wiadomo?ci

    /300603840570

    > i jest ma?y problem - ten kask jest pe?en -nie da sie g?owy wsadzi?. I drugi
    > problem szybka na sta?e. Wi?c szukam dalej - aby mozna by?o wsadzic na g?ow?
    > i nie patrze? prze jak?? lipn? szybk? tylko aby wizjer by? otwarty

    ale powiedz prosze ze sobie jaja robisz. Bo przeciez to chyba niemozliwe
    zeby miec takie pomysly na serio.

    No chyba ze jednak tak. Wowczas polecam Ci taki kask:

    http://www.ebay.com/itm/Fancy-Dress-Party-Costume-Ch
    ilds-Airhedz-Inflatable-Hat-Fireman-Helmet-And-Axe-/
    110837631867?pt=Adult_Fancy_Dress_UK&hash=item19ce70
    0b7b

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2012-04-17 08:24:22
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > ale powiedz prosze ze sobie jaja robisz. Bo przeciez to chyba niemozliwe
    > zeby miec takie pomysly na serio.

    Wiesz jak ktoś nie ma mózgu to taki kask mu w zupełności wystarczy :)

  • 9. Data: 2012-04-17 08:33:23
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 01:34:50 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:

> [...]
    > problem szybka na stałe. Więc szukam dalej - aby mozna było wsadzic na głowę
    > i nie patrzeć prze jakąś lipną szybkę tylko aby wizjer był otwarty

    No to wytniesz sobie dziurę od spodu, a szybka doda realizmu.
    A nie myślałeś żeby zdjęcie kasku wydrukować na reklamówce?
    Tylko na laserowej nie drukuj, bo to się rozgrzewa i można popsuć drukarkę :)

  • 10. Data: 2012-04-17 08:35:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-17 08:24, Rudy pisze:

    > Wiesz jak ktoś nie ma mózgu to taki kask mu w zupełności wystarczy :)

    Pierdu pierdu.
    HINT: Od kiedy obowiazuje nakaz jazdy w kasku na motorowerze
    HINT2: Co sie stalo z ludzmi ktorzy jezdzili bez kasku na komarku, albo,
    niedajbuk! jedli marchewke nie umyta a jedynie obtarta z ziemi (ew
    wyplukana w jakims strumyku o nieznanej czystosci).

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html