  • 21. Data: 2012-04-17 18:09:16
    Temat: Re: pompowany kask (atrapa)
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:9bc103f3-c611-411b-894b-

    > http://tinyurl.com/y7ae37l

    dzięki za propozycję ale odpada. W domu to ja mam 4 kaski, chodzi o to by
    zawsze mieć ze sobą dodatkowy. Braincap tez zajmuje miejsce a bagażnik w
    skuterze mam nieduży i wykorzystuję na codzień.

  • 22. Data: 2012-04-17 18:47:14
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-04-17 11:35, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 17 Apr 2012 01:31:02 -0700 osobnik zwany ursyn
    > wystukał:
    >>
    > jakby było wygodne toby czopermanny w tym nie jeździły ;)
    LOL:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 23. Data: 2012-04-17 18:57:01
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 17-04-2012 08:33, ursyn pisze:
    > A nie myślałeś żeby zdjęcie kasku wydrukować na reklamówce?

    nieno co Ty
    najlepiej jest ogolić łebek na łyso, wypastować czachę na np. czarno a
    pod brodą konturówką pasek namalować
    i już masz orzeszek jak złoto!

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 24. Data: 2012-04-17 19:56:33
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 17 Kwi, 18:57, TaDzik <t...@B...pl> wrote:

    > nieno co Ty
    > najlepiej jest ogolić łebek na łyso, wypastować czachę na np. czarno a
> [...]

    A jak komuś uszy odstają?

  • 25. Data: 2012-04-17 22:18:37
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 17 Apr 2012 18:09:16 +0200 "Arbiter" <n...@h...com>
    napisał:

    >dzięki za propozycję ale odpada. W domu to ja mam 4 kaski,

    Więc weź jakiś najbardziej zużyty, potnij szlifierką kątową na
    mniejsze kawałki i zamontuj jakiś system montażu tego do kupy - jakieś
    np. zatrzaski czy blaszki ze śrubami którymi to szybko połączysz z
    powrotem, może uda się gdzieniegdzie jakoś przymocować zawiasy meblowe
    żeby rozkładanie było szybsze. Od bidy do montażu kasku można użyć
    mocnej przezroczystej taśmy. Wypełnienie możesz wydłubać (żeby
    poskładany zajmował mniej miejsca) i wozić ze sobą jakieś szmaty które
    upchasz w paru miejscach żeby nie latał. Na kasku wymaluj jakieś
    wzorki które zamaskują łączenia, albo przeciwnie - spowodują że
    łączenia będą wyglądały jak celowo namalowany wzór (np. jakiś szlaczek
    którego środkiem będzie łączenie).

    :-)

  • 26. Data: 2012-04-17 22:33:53
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 17 Apr 2012 22:18:37 +0200 __Maciek <i...@c...org>
    napisał:

    >powrotem, może uda się gdzieniegdzie jakoś przymocować zawiasy meblowe
    >żeby rozkładanie było szybsze.

    O kurde, okazuje się że jest coś takiego:

    Wklepałem w google "foldable motorcycle helmet"
    https://www.google.pl/search?q=foldable+motorcycle+h
    elmet

    I wyskoczyło m.in.
    http://www.autoblog.com/2011/05/28/folding-motorcycl
    e-helmet-nominated-for-dyson-award/

    Twenty-five-year-old Australian Jessica Dunn spent five months riding
    a motorcycle in Indonesia as a foreign exchange student, and that
    meant hauling a helmet around all that time. Weary of that grind after
    just 150 days, Dunn developed the Proteus folding helmet and it is now
    shortlisted for the James Dyson Award.

    An outer layer of polycarbonate covers polystyrene foam, and the
    innermost layer is a material that's pliable during normal use but
    instantly hardens when it registers an impact. The helmet itself
    collapses in a manner reminiscent of a hardtop convertibles, the visor
    slides back on top while the sides and back fold into the helmet's
    interior cavity. The Proteus helmet has been engineered to meet
    Australian safety standards, and when folded fits into a standard
    backpack. Have a look at the gallery of high-res images for a better
    view, and if you think that's funky, you should check out Julien
    Bergignat's Tatou helmet.

    Widać nie byłem pierwszy z takim pomysłem...

  • 27. Data: 2012-04-17 23:48:53
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Ale po złożeniu ma rozmiar orzeszka i tak a kosztuje pewnie tyle
    co dziesięć chińskich. Moja propozycja skoro już każdy dorzuca
    jakiś pomysł: allegro.pl/25013-i2262458933.html
    Dorobić gumkę od gaci żeby wiatr nie zwiał i jak znalazł. No i
    niezaprzeczalna zaleta: różne rozmiary i kolory!

    --

    morghul

  • 28. Data: 2012-04-18 00:01:12
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > co dziesięć chińskich. Moja propozycja skoro już każdy dorzuca jakiś
    > pomysł: allegro.pl/25013-i2262458933.html
    http://allegro.pl/trixie-miska-podrozna-skladana-2l-
    tx-25013-i2262458933.html

    hehe, jakby zaciągnąć dobrze to i z nausznikami by było. Da się złożyć i to
    ważne. Ale ciale za duzo miejsca zajmuje i za słabo wyglada. Idealny byłby
    kask fullface bez szybki, nadmuchiwany tak jak te z poprzednich linków.
    Składasz i jest wielkosci pudełka zapałek, dmuchasz i jest fulface

  • 29. Data: 2012-04-18 00:36:15
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 18 Apr 2012 00:01:12 +0200 "Arbiter" <n...@h...com>
    napisał:

> [...]
    >kask fullface bez szybki, nadmuchiwany tak jak te z poprzednich linków.
    >Składasz i jest wielkosci pudełka zapałek, dmuchasz i jest fulface

    BTW czy polskie przepisy precyzują jaki ma być kask motocyklowy?
    Podają jakieś wymagania którym musi odpowiadać? Czy tylko mówią że ma
    być? Bo jak tylko "ma być", to moze być dowolny - plastikowa miska a
    nawet wełniana czapka (można powiedzieć że w jakimś tam stopniu
    zamortyzuje uderzenie głową o ziemię :-) ).

    Oczywiście nie popieram jazdy bez kasu, ale jak tam sobie kto chce.

  • 30. Data: 2012-04-18 08:08:36
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2012 19:56:33 UTC+2 użytkownik siinski napisał:

    > A jak komuś uszy odstają?

    A w orzeszek chyba nie przykrywa uszu, to se mogą odstawać :P

    Pozdrawiam
    ursyn