  • 1. Data: 2010-11-07 16:31:08
    Temat: porownanie 2 powiedzmy "rodzinnych"
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam,

    szukam jakiegoś bardziej rodzinnego autka:-)

    cena powiedzmy do 50k

    mam 2 typy, już upatrzone, po jezdzie probnej:

    Lancer sportback 1,5 2009 i Qashqai 1,5dci...

    Moje opinie:
    Lancer:
    + wygląd, akurat na oku mam biały egzemplaz. ktory sie zonce podoba:)
    + prowadzenie
    + rocznik i przebieg (7000km)
    + w środku widac, ze auto jest nowe
    + silnik tyche muł ale może być, zawsze spali mniej niż 1,8
    - jest tam troche szpachli na progu z tyłu i na drzwiach (właściciel tego
    nie ukrywał i pokazł forki)
    - z drugiej strony samochodu na łączeniu zderzak-błotnik widać rdze..... w
    rocznym aucie?????
    -> ta ostatnia rzecz mnie mega zniechęca do tego auta......
    ____________

    Nissan:
    + wyżej zawieszony
    + oszczedniejszy
    + żadnej rudej nie widać i nie było nic malowane szpachlowane itp
    - rocznik 2007, wieszy przebieg niż Laner (70kkm) i cena 6k wyższa....
    - zniechęca mnie troche powiązanie z Renault.....

    Co myslicie o tych autkach?
    Gdyby nie ta rdza to brałbym Lancera ale, że jest to tak nie dokonca mnie to
    auto przekonuje, skoro po roku wyszła to co bedzie za 5lat?

  • 2. Data: 2010-11-07 16:43:00
    Temat: Re: porownanie 2 powiedzmy "rodzinnych"
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    linki do wspomnianych aut:
    http://moto.allegro.pl/otomoto-mitsubishi-lancer-1-5
    -16v-110-km-i1307172782.html
    http://otomoto.pl/nissan-qashqai-1-5-dci-acenta-C160
    47572.html

  • 3. Data: 2010-11-07 17:02:40
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 07-11-2010 o 16:43:00 uciu <g...@i...pl> napisał(a):

    > linki do wspomnianych aut:
    > http://moto.allegro.pl/otomoto-mitsubishi-lancer-1-5
    -16v-110-km-i1307172782.html
    > http://otomoto.pl/nissan-qashqai-1-5-dci-acenta-C160
    47572.html

    Z tego co kiedyś oglądałem to Lancery w PL miały chyba 9 poduszek w
    standardzie, wydaje mi się że w takiej francji to już na pewno. w
    ogłoszeniu napisane że tylko 4. Może zdjęcia tego błotnika mają tylko
    ukryć poważniejsze uszkodzenia...

  • 4. Data: 2010-11-07 17:05:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Nov 2010 16:31:08 +0100, uciu wrote:
    >- z drugiej strony samochodu na łączeniu zderzak-błotnik widać rdze..... w
    >rocznym aucie?????
    >-> ta ostatnia rzecz mnie mega zniechęca do tego auta......

    To musi byc zajebiscie fajne auto, skoro wlasciciel je po roku
    sprzedaje :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-11-07 17:13:57
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

> [...]
    > standardzie, wydaje mi się że w takiej francji to już na pewno. w
    > ogłoszeniu napisane że tylko 4. Może zdjęcia tego błotnika mają tylko

    no właśnie te poduszki tez mnie martwią bo jest chyba 8 czy 9 już w
    najtańszej wersji inform...
    po fotelach, słupkach i desce nie było widać że coś tam się działo... a
    podobno powstały od jakiegoś słupka, kamienia -> i obejmowały próg pod
    tylnymi drzwiami + tylne drzwi do wysokosci ok 20cm oraz ten kawałek progu
    międzye drzwiami a kołem - i tam od wewnętrznej było widać szpachle

    uciu

  • 6. Data: 2010-11-07 17:46:38
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylnymi drzwiami + tylne drzwi do wysokosci ok 20cm oraz ten kawałek progu
    > międzye drzwiami a kołem - i tam od wewnętrznej było widać szpachle

    Odpuść sobie tego Lancera. Jakaś mina. Złożone przez początkującego
    blacharza i po lakierowaniu. A niby prawie nowe.

    Szymon

  • 7. Data: 2010-11-07 17:58:53
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Auto od handlarza i to ściągane z Francji... prawie zawsze jest
    "podkolorowane", tym bardziej, kto sprzedaje i kiedy roczne auto-jak coś
    poważnego się z nim stanie...
    Dlatego jeśli da się dotrzeć do tego pierwszego właściciela Nissana to
    jest on w konkurencji z Mitsubishi od ręki wygrany.
    Zasadniczo jeśli już używane auto - to bezpośrednio od właściciela,
    który był jego użytkownikiem, a nie odkupił go od użytkownika na handel :-)

    Barek

  • 8. Data: 2010-11-07 18:39:59
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-07 16:31, uciu wrote:

    > mam 2 typy, już upatrzone, po jezdzie probnej:

    Pospiech jest slabym doradca, a to nie sa dwa ostatnie samochody
    na swiecie. Te kaszki to chyba niezbyt udany model a IMHO kupujac
    to faktycznie chyba lepiej miec swiadomosc zakupu Renault a nie
    Nissana.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2010-11-07 19:53:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Ta rdza na lancerze to ewidentnie wina kiepskiego blacharza, nie samego
    samochodu. Wygląda na "minę" i dlatego nie kupowałbym go. Ale sam pomysł
    sportbacka jako i auta rodzinnego jest bardzo dobry, poszukaj po prostu
    innego egzemplarza, rozważ też nówkę, bo w tej chwili można mieć z
    nowymsilnikiem 1,6 (117 KM) za 54 z hakiem. Weź kredyt na brakująca kwotę i
    ciesz się fajnym autkiem, pakownym i o świetnej charakterystyce zawieszenia.
    Zajrzyj tez tutaj:
    http://forum.mitsumaniaki.pl/index.php?c=48&sid=0877
    f99d24d7a93328c9a4bcf2b7b969
    Nissana nie brałbym pod uwagę ze względu na doświadzenia znajomego, który
    przez sześć lat miał sunny (kilkunastoletniego) i skuszony niezawodnością
    kupił kaszkaja. Sprzedał po 1,5 roku, bo ani nie jeździło to dobrze ani nie
    było niezawodne.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 10. Data: 2010-11-07 19:56:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > no właśnie te poduszki tez mnie martwią bo jest chyba 8 czy 9 już w
    > najtańszej wersji inform...

    W każej wersji jest 7 poduszek, marketingowo 9 (bo kurtyny liczą podwójnie,
    jako że sa dla obu rzędów siedzeń).