  • 511. Data: 2016-01-14 22:18:43
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    > Naprawdę włożyłbyś do ust tego tatara? Czy nie oglądałeś wideo?

    Mięso oceniam w sklepie,
    ---
    Jak niby ?

  • 512. Data: 2016-01-15 00:34:41
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 11:05:10 UTC+1 użytkownik d...@g...com
    napisał:
    > Zaorać blogera, Sokołów jest jest jedną z najlepszych firm
    > w PL. Krytyka tak, ale z sensem. Za to co zrobił niech odpowiada.
    To juz bylo dawno temu i nie sledzilem tych wojenek dokladnie, ale
    calosc rozchodzila sie o to, ze ichni "tatar" byl peklowany. Stad
    wyszla cala chryja, bo nikt sie nie spodziewa kupujac zmielone mieso
    w cenie prawdziwej poledwicy wolowej, ze bedzie zaprawione peklosola,
    zeby sie nie popsulo.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 513. Data: 2016-01-15 23:04:23
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 14:47, ACMM-033 pisze:

    > Jakaś z czerwoną kartką, nazwy nie pomnę, ale etykieta dość
    > charakterystyczna i nawet jak ktoś prawie ślepy, to był w stanie dostrzec.

    z opowieści nauczyciela chemii w szkole średniej syntetycznie pędzona
    była wódka gwarowo zwana 3C - "cysta, cerwona, capslowana" ;-) czyli
    Vistula.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 514. Data: 2016-01-16 00:21:52
    Od: s...@g...com

    użytkownik re napisał:

    > ... firma Sokołów nie poddaje się publicznej ocenie przez zastraszanie
    > klientów pozwami. Z komentarza wideo wynika, że oryginalny film został
    > usunięty chyba właśnie na żądanie firmy Sokołów.

    https://www.youtube.com/watch?v=s78lI-zcbG8

    Ja pierdziu, analizy, wyliczenia, marketing, badana.
    Jakaś ostro nadmuchana sprawa, jakby obronność
    państwa od tego zależała:
    http://panelariadna.pl/dysk_ariadna/raporty/TatarzSo
    kolowaAnatomiakryzysuwinternecie.pdf

  • 515. Data: 2016-01-16 00:51:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Friday, January 15, 2016, 11:04:23 PM, you wrote:

    > z opowieści nauczyciela chemii w szkole średniej syntetycznie pędzona
    > była wódka gwarowo zwana 3C - "cysta, cerwona, capslowana" ;-) czyli
    > Vistula.

    Vistula to już była porządna wódka. Czysta czerwona kapslowana, to
    była tzw. czysta z czerwoną kartką z autentycznym, aluminiowym kapslem,
    produkowana w latach 60-tych ubiegłego wieku. Miała charakterystyczną
    małą, czerwoną etykietę:
    http://wiadomosci.wp.pl/gid,12940538,gpage,7,img,129
    40641,kat,355,title,Pamiatki-PRL,galeria.html?ticaid
    =1164e9&_ticrsn=3
    Mam wrażenie, że pamiętam jeszcze mniejszą etykietę ale kłócić się nie
    mam zamiaru.

    Vistula to już lata 70-te: http://inprl.pl/relikt/3096/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 516. Data: 2016-01-16 20:56:49
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]
    =1164e9&_ticrsn=3
    > Mam wrażenie, że pamiętam jeszcze mniejszą etykietę ale kłócić się nie

    bardzo możliwe, to nie moje czasy :-)
    Ale ponoć była nie do picia ..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 517. Data: 2016-01-18 11:40:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "yabba"

    > Nie rozwinęła, to nie znaczy, że ma się źle. Wolę kupować w sprawdzonym
    > sklepiku, który dba o jakość towaru, niż w megamarkecie, który stawia na
    > ilość, a nie na jakość i "przedłuża" datę przydatności do spożycia.
    > ---
    > Ale tak na zdrowy rozum ... prawdopodobieństwo, że sklep będzie zmuszony
    > fałszować towar czy opakowanie by go sprzedać jest większe w hipermarkecie
    > czy w małym sklepie ? Jak mały sklep miałby dbać o lepszą jakość produktu
    > jak już na wstępie każdy dostawca towaru do takiego sklepu potraktuje go
> [...]

    W hipermarkecie liczy się zysk, który mało zależy od zadowolenia klienta.
    Jak jeden klient odejdzie, to mała strata. A kierownik stoiska może
    pochwalić się sprzedaniem 100% zalegającego towaru.
    W małym sklepie jest większa pokusa, bo jeden przeterminowany serek to
    wymierna strata w małym sklepie. Klientów mało, to też strach ich
    zniechęcać.
    W supermarketach można kupować bezpiecznie rzeczy pakowane oryginalnie przez
    producenta. Chociaż i tak kiedyś były artykuły, że jakiś producent robił
    "refurbished" starym kiełbaskom.
    Dbanie o lepsza jakość produktu, to przechowywanie go w odpowiednich
    warunkach, nie sprzedawanie przedatowanych produktów. Nie stosowanie
    sztuczek z mniejszymi opakowaniami.

    Dlaczego dostawca ma gorzej traktować mały sklep? Kiedyś czytałem, że
    producenci najmniejszy zarobek (na sztukę towaru) mają na hipermarketach, bo
    oni bardzo zbijają cenę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 518. Data: 2016-01-25 00:05:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    producenci najmniejszy zarobek (na sztukę towaru) mają na hipermarketach, bo
    I co z tego jak każdego towaru sprzedają się tysiące a nie dziesiątki. Który
    dostawca da w tej sytuacji naprawdę słaby towar ?!

  • 519. Data: 2016-01-25 12:08:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > I co z tego jak każdego towaru sprzedają się tysiące a nie dziesiątki.
    > Który dostawca da w tej sytuacji naprawdę słaby towar ?!

    Ten dostawca, który jest zmuszany niską ceną sprzedaży do obniżenia jakości
    produktu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 520. Data: 2016-01-26 20:47:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > Który dostawca da w tej sytuacji naprawdę słaby towar ?!

    Ten dostawca, który jest zmuszany niską ceną sprzedaży do obniżenia jakości
    By ostatni raz sprzedawać ?