  • 1. Data: 2013-04-04 18:41:25
    Temat: poznań - gdzie naprawić hamulce?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    witam
    Ostatnio dobrze doradziliście mi dobry warsztat od tłumików,
    teraz poproszę to samo ale od hamulców.
    Poziom pedału przy którym hamulce "łapią" obniżył się praktycznie do
    samej podłogi, wydaje mi się, że działają tylko na jedno koło na oś.

    Poznań.

  • 2. Data: 2013-04-04 20:32:11
    Temat: Re: poznań - gdzie naprawić hamulce?
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    nazgul <x...@w...pl> napisał(a)
> [...]
    > Poziom pedału przy którym hamulce "łapią" obniżył się praktycznie do
    > samej podłogi, wydaje mi się, że działają tylko na jedno koło na oś.

    W Polonezie?

    NMSP.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2013-04-05 08:50:43
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-04 20:32, Tomek Kańka pisze:
    > nazgul <x...@w...pl> napisał(a)
    >>

    > W Polonezie?
    >
    > NMSP.

    wygląda na To, że nawet w Polonezie nie da rady.

  • 4. Data: 2013-04-25 10:13:08
    Od: Wicio <w...@g...pl>

    W dniu 2013-04-04 18:41, nazgul pisze:
> [...]
    > Poziom pedału przy którym hamulce "łapią" obniżył się praktycznie do
    > samej podłogi, wydaje mi się, że działają tylko na jedno koło na oś.

    Hamulce są bardzo ważne w pojeździe więc SZYBKO jedź do warsztatu! ;)

    --
    *****
    Wicio