  • 1. Data: 2012-11-01 20:26:43
    Temat: [poznań] gdzie od ręki naprawić wydech ?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    witam

    macie jakiś namiar ?
    najlepiej, żeby było dobrze, tanio i bez kolejki ;-)
    ...i jeszcze żeby pracowali 2.11.12

  • 2. Data: 2012-11-01 20:42:09
    Temat: Re: [poznań] gdzie od ręki naprawić wydech ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > witam
    >
    > macie jakiś namiar ?
    > najlepiej, żeby było dobrze, tanio i bez kolejki ;-)
    > ...i jeszcze żeby pracowali 2.11.12

    Standardowo - Auto-Wydech Kobylnica-Janikowo.
    Ale nie wiem czy jutro działają, musiałbyś przedzwonić.

  • 3. Data: 2012-11-01 20:51:26
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-11-01 20:42, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Standardowo - Auto-Wydech Kobylnica-Janikowo.
    > Ale nie wiem czy jutro działają, musiałbyś przedzwonić.

    przedzwonienie to jeszcze nic ale dojechanie ze Strzeszyna to będzie
    wyzwanie ;-)
    dzięki.

    a to:
    http://goo.gl/maps/JxSc7

    nada się?

  • 4. Data: 2012-11-01 23:15:08
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-11-01 20:26, nazgul pisze:
    > witam
    >
    > macie jakiś namiar ?
    > najlepiej, żeby było dobrze, tanio i bez kolejki ;-)
    > ...i jeszcze żeby pracowali 2.11.12

    Standardowo, nie podaję namiaru na Mokrą w Luboniu, żeby zawsze mieli
    czas dla mnie :P
    Ale jak nikomu nie powiecie, to dyskretnie można podjechać: solidnie,
    ceny uczciwe.

    Jak chcesz tanio, ale u partaczy - za wiaduktem górczyńskim, zaraz za BP
    trzeba w prawo i do końca między garażami - jest szyld.

    Jak chcesz bardzo drogo i u partaczy - no to polecam Kalińskiego w Chybach.

  • 5. Data: 2012-11-02 11:37:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > przedzwonienie to jeszcze nic ale dojechanie ze Strzeszyna to będzie
    > wyzwanie ;-)
    > dzięki.

    to jedz do kalinskiego do Chyb.. masz blizej

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 6. Data: 2012-11-02 13:28:04
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to jedz do kalinskiego do Chyb.. masz blizej

    już wróciłem z Mokrej 3
    faktycznie szybko i od ręki.
    dali alternatywę - wspawanie kielicha -80zł
    nowy tłumik środkowy - 200zł (cena rynkowa tłumika 100, ich cena 150)
    więc można przyjąć, że tak strasznie nie zdzierają.

  • 7. Data: 2012-11-02 18:54:20
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    Niech jedzie do Chyb, do Kalińskiego

  • 8. Data: 2012-11-02 21:08:13
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-11-02 18:54, Bartas_M5 pisze:
    > Niech jedzie do Chyb, do Kalińskiego

    to tam będą zdzierać czy nie będą?

    pojechać mogę ale przy następnym urwaniu rury.