    From: DoQ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press] subaru i sprzeglo :-)
    Date: Thu, 15 Jul 2010 12:24:53 +0200

    Gabriel 'wilk' pisze:
    > Nie abrdzo wiem czy nalezy plakac czy raczej sie smiac po przeczytaniu
    > tego art. i postawie Subaru oraz ich zalecen :-)
    > http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/n
    ews/subaru-tak-dobre-ze-az-zle,1502907,415

    Pamiętam jak alfisci winą za poważne awarie obarczali użytkowników.
    Jeden nie przekracza 2500RPM przez 40km jazdy po mieście (zanim olej się
    odpowiednio nie nagrzeje), drugi odważy się pocisnąć ale tylko wtedy
    kiedy olej ma temp. między 90 a 100stC, trzeci stwierdzi że pewnie ów
    olej nie był nigdy wymieniany i dlatego silnik się rozsypał ;-)
    Tak doskonałe silniki wymagają szczególnej troski, nie może ich
    eksploatować byle kto ;-))

    Pozdrawiam
    Paweł