  • Data: 2019-03-14 15:30:16
    Temat: Re: program do elastycznej notyfikacji wyłaczonego ekranu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    Dnia 14.03.2019 1634Racine <m...@...cbqebml> napisał/a:

    >Nico. Jak sam ustawiasz alarm (budzik), to chyba chcesz,
    >żeby zadzwonił, nie?

    Niekoniecznie.
    Jestem ostatnio na prezentacji, pan prosi, zeby dzwonki wylaczyc,
    Wylaczam ... a budzik sie przebija.

    Bo ja budzika nie tylko na poranki uzywam.
    Dobrze, ze nie teatr.

    Albo mam tych budzikow na rano kupe, jakbym jeden zlekcewazyl,
    a tu Nowy Rok, z zalozenia spimy dokad sie nie obudzimy ... i od 6
    rano budziki.

    W sumie, to moglbym uzywac budzika do budzenia,
    ale ten p* Android ma skopany harmonogram - chwila nieuwagi i termin
    przegapiony.
    A moglby jak budzik - dlugo i z powtorkami.

    No ale znow dylemat - chyba chcesz, zeby przypomnial, a nie ze cisze
    ustawiles :-)

    J.