    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: prowizoryczny najazd (podjazd)
    Date: Sun, 17 Jul 2011 22:41:30 +0200

    W dniu 2011-07-17 19:15, W.Kr. pisze:

    > Partyk !
    > Zasmuciłeś mnie !
    > A deska to takie coś jak sandwicz.
    > Pozdrowienia.
    > W.Kr.

    Czym zasmucilem? Przyznam szczerze, ze od czasu skonczenia studiow nie
    mam do czynienia z obliczeniami stricte mechanicznymi, a i czasu na
    szukanie tego w encyklopedii techniki tez niezbyt, wiec wole spytac
    tutaj kolegow fachowcow :) Bo moim zdaniem nosnosc tego bedzie taka sama
    jak jednolitej belki (bo pole przekroju materialu bedzie takie samo),
    pod warunkiem trwalego polaczenia tego np. skrecenia tej "przekladanki"
    grubymi srubami. Plusy dla mnie takie, ze takie deski mam skad wziac, do
    tego sam moge zaimpregnowac, a w razie czego nie jest ciezkie i mozna
    gdzies przeniesc. No i opady atmosferyczne przeleca miedzy deskami
    swobodnie.

    --
    venioo
    GG:198909