eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzegrzanie silnika, czy groźne w skutkach.. › Re: przegrzanie silnika, czy groźne w skutkach..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: przegrzanie silnika, czy groźne w skutkach..
    Date: Mon, 24 Sep 2012 17:57:27 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <k3pvre$cf0$2@node2.news.atman.pl>
    References: <k3pjse$f5d$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-230-4.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1348502190 12768 89.69.230.4 (24 Sep 2012 15:56:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Sep 2012 15:56:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 120924-0, 2012-09-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2466640
    [ ukryj nagłówki ]

    Albercik w wiadomości news:k3pjse$f5d$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > wracając z wakacji miałem niemiłą niespodziankę... Szlag trafiło obudowę
    > termostatu i płyn poszedł się kochać..
    > Pytanie z gatunku wróżenia z fusów.. Czy takie jednokrotne, krótkotrwałe
    > przegrzanie silnika, zalanie zimną wodą oraz późniejsze częstokrotne
    > obniżenie się poziomu chłodziwa poniżej minimum(wskazówka cały czas
    > pokazywała normalną temperaturę) może mieć jakieś brzemienne skutki dla
    > silnika?

    Kilka osób wspomniało o uszczelce pod głowicą pod tym kątem że może jeszcze
    paść. Aby ocenić jakie będą dalsze skutki trzeba się przyjrzeć obudowie
    termostatu i przyczynie jej pęknięcia. Jeśli nie będzie to wada materiałowa
    lub uszkodzenie z zewnątrz to myslę, że na 99% przyczyną awarii była
    uszczelka pod głowicą, teraz tyko stan będzie się pogarszał aż do
    ewidentnych przedmuchów z komory spalania do układu chłodzenia, kolejne
    wzrosty ciśnienia i puści kolejny najsłabszy element.

    Reasumując na 99% popsuło się już wszystko, teraz pewnie kwestia tego czy
    padnie kolejny najsłabszy element jeśli to upg i jej nie wymienisz.

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: