  • 21. Data: 2011-08-18 13:15:39
    Temat: Re: przenośne fotoradary ?
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Cavallino wrote:

    > Albo robili za straszaka/polowali na jadących wężykiem.

    Może. Czasami tam widuje policje i raczej jak coś do kogoś mają
    to go zatrzymują. Sam nie wiem. Okaże się pewnie za jakiś czas.

  • 22. Data: 2011-08-18 13:17:47
    Od: "Haha" <e...@g...com>

    Haha wrote:

    > Tak ! To właśnie jeden z tych.

    Powiem więcej: to jeden z tych co na ograniczeniu do 50 dla pewności
    jedzie 20.

  • 23. Data: 2011-08-18 14:42:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-17 20:30:04 +0000, "Haha" <e...@g...com> said:

    > Witam
    >
    > Trafiłem dzisiaj na panów policjantów. Troche przekroczyłem prędkość więc
    > już zaczynam
    > oswajać się z myslą że dostane mandat. Zastanawiam się tylko jak oni to
    > robią.

    Jak co robią?

    > Widziałem
    > ich już kilka razy w tym miejscu i w przeważnie przypadkach mieli zatrzymane
    > jakieś auto. Czyli mogli
    > używać zwykłego radaru.

    Błedny wniosek.

    > A co jeżeli stoją obok auta,

    Podczas braku opadów nie mokną.

    > auto w sumie w takim
    > miejscu że w nim
    > raczej nie mogli mieć żadnego sprzętu,

    Opisz ładnie, jak miejsce postoju zmniejsza do zera przestrzeń wewnątrz
    samochodu.

    > nie zauważyłem żadnego błysku

    Może nie błyskali?

    > Raczej nie mieli
    > akurat przerwy.

    Bo mieli zatrzymane jakieś auto.
    Sam pisałeś.

    > Jak
    > to działa ?

    Machają lizakiem i zazwyczaj zatrzymywany pojazd się zatrzymuje...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-08-18 15:29:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-08-18 12:58, Haha wrote:

> [...]
    > co jadą 200km/h albo mieli sprzęt który robi dokumentacje
    > zdjęciową a mandaty można wystawiać później.

    A jak wygladaja wg. Ciebie tacy ktorzy maja przerwe i stoja
    obok radiowozu, w odroznieniu od tych ktorzy stoja obok
    radiowozu i nie maja przerwy?

    Widocznie mieli chwilowa statyczna pauze od wyczerpujacej pracy.
    Albo rownie dobrze powoli rozstawiali, badz zwijali kramik. Albo
    sobie obserwowali zachowanie prowadzacych np. wyhaczajac
    pojazdy naruszajace zakaz ruchu czy jadace bez swiatel.

    Wiecej luzu polecam - przejmujesz sie przejechaniem kolo oznakowanej
    radioli, a nie masz pojecia na ile nieoznakowanych pudel mozesz
    nadziewac sie non-stop.

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2011-08-18 19:01:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Ale stacjonarny i przenośny to w 90% jest to samo urządzenie.
    > Tzn. FR stacjonarny, to przenośny zapakowany w skrzynkę dzięki której nie
    > trzeba go pilnować.
    >
    > To oni ITD co w końcu przekazali? Tylko maszty bez "wkładów"?

    maszy + wkłady, które były dedykowane do masztów (OIDP bylo ich ok 90, a
    teraz jakoś miał odbyć sie przetarg na zakup dodatkowych 300)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 26. Data: 2011-08-18 19:03:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > co jadą 200km/h albo mieli sprzęt który robi dokumentacje
    > zdjęciową a mandaty można wystawiać później.

    co znaczy, ze nie wyglądali jakby mieli przerwe?
    Bo stali i Cie nie zatrzymali?

    Weź już daj se na luz...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 27. Data: 2011-08-18 19:19:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-18 01:59, BartekK pisze:

    > Nijak, bo to bardzo bliska podczerwień, a szyby "atermiczne" są słabiej
    > przepuszczalne dopiero dla "dalekiej" podczerwieni czyli promieniowania
    > cieplnego.

    W dodatku w zasadzie jest to rzecz nieistotna - obraz kierowcy nie jest
    konieczny.
    Zresztą ITD w ogóle nie wysyła zdjęć.
    Dostajesz tylko numer rejestracyjny, godzinę i chyba miejsce w którym
    był fotoradar i albo płacisz mandat, albo wskazujesz kierującego, albo
    sprawa trafia sądu.
    Zdjęcie można sobie obejrzeć dopiero przed sądem.

  • 28. Data: 2011-08-18 19:22:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-18 10:20, Haha pisze:

    > No właśnie. Czyli już po mnie.

    A tak w ogóle to ile tą prędkość przekroczyłeś?
    Bo policja w odróżnieniu od straży gminnej nie ma w zwyczaju uganiać się
    za przekraczających prędkość o 1km/h.

    Zazwyczaj policja to łapie tych 20+km/h, no chyba że się bardzo nudzą.

  • 29. Data: 2011-08-18 23:03:36
    Od: "Haha" <e...@g...com>

> [...]
    > za przekraczających prędkość o 1km/h.
    >
    > Zazwyczaj policja to łapie tych 20+km/h, no chyba że się bardzo nudzą.

    o 100% na ograniczeniu do 70

  • 30. Data: 2011-08-18 23:12:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > o 100% na ograniczeniu do 70

    rozmowa dwóch policjantów, stojących przy oznakowanym radiowozie i
    patrzących na droge...

    Heniek, co robisz dziś wieczorem?
    A Zdzisia wymyśliła, że jedziemy na zakupy, bo są wyprzedaże w Auchan.
    Przejebane, mnie moja wyciągnęła tydzien temu. Nadzwigałem sie więcej niż
    podacz remontu mieszkania.
    Hyh, no wlasnie...
    Ty Heniek, zobacz jak zapierdala... gdzie radar.
    Kur... zapomnialem skasować popmiar.
    Eeee, nie ten to następny, poczekaj, jeszcze spalimy jednego.
    No to miał szczęscie gościu... pewnie zapierdalał ze 120...
    Obstawiam 140...
    No chuj, dopierdolimy następnemu... byle szybko, bo komendant mówił, zeby
    minimum 8 mandatów bylo dziennie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl